• YANIV FRISTER •

שיטה שניה – ריפוי מנטלי

כמו שהמיינד מסוגל לייצר תנאים לא תקינים בגוף- כך בדיוק התהליך יכול להתהפך- והמיינד מסוגל להשיב ולתקן כל תפקוד לא תקין בגוף! העניין הוא ללמוד איך להפעיל את המכניקה הזאת.

 

כל סטודנט להיסטוריה בנושא יגלה, בלי שום צל של ספק, שריפוי מנטלי בוצע בכל הזמנים, בשיטות שונות ע”י כל סוגי האנשים על כל סוגי המחלות. שום דבר לא השתנה – זה תמיד היה אותו כוח שבעזרתו מצליחים לרפא, בעיוורון או ממודע, מתיאוריות שגויות או מדויקות. הפילוסופים היוגים חקרו עמוקות את העקרונות שנמצאים מאחורי התרופות ומתחת לריפוי. והממצאים ברורים- כל המרפאים משתמשים באותו כוח טבעי. זה תקף לכל השיטות והטכניקות. כל צורות הריפוי זה הפעלות מגוונות של אותו כוח. וצריך לומר את זה בקול רם – פראנה זה הכוח הישיר מאחורי כל הריפוי.

 

אלוהים דאג להחדיר לתוכינו מגמה תמידית לקראת בריאות! “משהו” שתמיד מתנגד לתנאי הלא טבעי שנקרא “מחלה”. כשהגוף נפצע, תהליך ריפוי מוזר נכנס לפעולה מיד כדי לתקן את הנזק. כך עם כל מחלה- פיזית או תפקודית. כוח ריפוי מסתורי זה תמיד מנסה לנצח את התנאים הלא נכונים שנכפו עליו. זו העבודה האינטליגנטית של המיינד שהוא הכוח החי היחיד בגוף!

 

והשאלה הנשאלת: האם ניתן, באמצעות כוח הרצון ומאמץ מנטלי וכוח האמונה והדימיון- להפיק את כוח הריפוי של המיינד ולהשפיע על הגוף שלנו ושל אחרים? ואני אענה, מתוך ניסיון עצמי והתבוננות עמוקה- שאפשר!

 

יש חוק שלפיו המיינד פועל על הגוף והוא לא יותר מסתורי מכוח הגרביטציה. ניתן ללמוד אותו ולהשתמש בו לריפוי כל סוגי המחלות- בדיוק כפי שמשתמשים בחוקי הטבע האחרים.

למעשה, סוגסטיה ו”ריפוי מנטלי” – הם תאומים. שני צדדים לאותו דבר. זה אותו כוח שמיושם טיפה אחרת. סוגסטיה נשענת על היכולת הוורבלית בעוד שריפוי מנטלי נשען על היכולת הטלפתית ותשדורת-מחשבה. טובי המרפאים משלבים בין השניים. חשוב להדגיש- ריפוי מנטלי לא מצריך את נוכחות הפציינט. אפשר לטפל בפציינט גם במרחק אלפי קילומטרים. אין כאן שום קסם. ממש לא. זוהי טלפתיה רפואית. תקשורת ממיינד למיינד. ממוח למוח – באמצעות תשדורת של זרמים. אלו שחקרו את עולם הטלפתיה- בטוחים במליון אחוז שהיא קיימת ואמיתית. גם הנסיון הפרטי שלי נתן לי הוכחות נטולות עוררין לגבי טלפתיה. מחשבות בוודאות מסוגלות להישלח ממיינד אחד למיינד אחר- בלי תלות במרחק ביניהם. תחת התנאים הנכונים – מיינד אחד יכול להשפיע על מיינד אחר- בלי מילים ובלי קרבה.

 

עקרון הריפוי המנטלי שוכן בעובדה שהמיינד הראשי שולט על תפקודי הגוף. המיינד מגשים את עצמו דרך האיברים, התאים וחלקי הגוף. אלה- מגיבים למצבים המנטליים של המיינד הראשי ומכאן, כל מה שמשפיע על המיינד הראשי- משפיע בהמשכיות על התאים, האיברים וכל חלקי הגוף! ולכן, המרפא שואף לכונן במיינד הראשי של המטופל את התמונה המנטלית התקינה והנכונה (נרחיב על כך בהמשך). כל אינדיבידואל הוא מאסטר על גופו- על כל המערכת שלו! מצב מנטלי נכון יסלק כל מחלה ויחזיר לאדם את בריאותו- מהמצבים הכי נמוכים שאפשר. גם ה”בלתי הפיך”- יתוקן! כוחות הריפוי נכנסים לפעולה במידה שהאדם מכיר בעליונות המיינד שלו על גופו ועל מיינדים אחרים.

 

אך לצערנו, הכרה זו לוקה בחסר (רב!) אצל אדם חולה. האדם החולה מאמין שאין בכוחו להתגבר על תנאיו הלא תקינים. כאן המרפא המנטלי נכנס לתמונה! הוא למד איך להרים את הוויברציות שלו ולשדר אותם למיינד הראשי של המטופל- ומשם זה ממשיך לאיברים ולתאים שלו.

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)