• YANIV FRISTER •

שיטה שלישית – ריפוי רוחני

ריפוי רוחני זאת הצורה הכי גבוהה של הריפוי והיא נדירה – מעט מאד יודעים להפעיל את הרוח בתהליך הריפוי. ריפוי רוחני אמיתי לא מתבצע ע”י “מישהו”. אלא ההילר הופך לכלי או ערוץ שדרכו כוח הריפוי הרוחני של היוניברס זורם. המרפא הרוחני נותן אמבטיה של זרמים רוחניים למטופל. 

 

בריפוי רוחני – המטפל פותח את הערוצים הגבוהים שלו ומאפשר לזרימת הכוח הבלתי נתפס לעבור ממנו אל המיינד הראשי, משם זה ממשיך אל המיינד הפיזי או האינסטינקטיבי ומשם ואל המיינד בתאים שבאיבר החולה  – ואז מתבצע הריפוי. הוא מכניס לפעולה וויברציות דחוסות וחזקות מאד כך שזה ממש מפיח חיים היכן שחסר – ורק אז, לפתע, חלקים “רדומים” ולא פעילים, שהיו בשביתה ומרד זמן רב- חוזרים לתפקוד תקין ומלא. אני חוזר- ריפוי רוחני מתבצע מהמישורים הכי גבוהים של תודעת העל ולמטפל אין שום קשר לריפוי! המרפא הרוחני הוא רק כלי מספיק טהור להכיל ולשפוך הלאה על המטופל את אנרגיית הריפוי הקדושה. 

 

אבל צריך לדבר קצת על המיינד הרוחני. המיינד שלנו מורכב מהרבה שכבות או מישורי תודעה ואפשר לסווג אותם ל 3 קבוצות עיקריות – תת מודע, מודע ותודעת העל. תודעת העל היא המיינד הרוחני! רק נדייק – זו לא הנשמה אלא החלק הכי גבוה במיינד שמתקרב אל הנשמה. הרבה קוראים למישור הזה “תודעת העל”. אני אחריב על מישורי המיינד בקרוב, אך לעכשיו נסתפק בקלסיפיקציה הזאת.

 

המיינד הרוחני זהו עקרון המיינד שנמצא גבוה יותר משני העקרונות המנטליים: המיינד האינסטינקטיבי והאינטלקט (או המודע והתת מודע). מיינד רוחני נמצא מעל האינטלקט (המודע) כמו שהאינטלקט נמצא מעל המיינד האינסטינקטיבי (התת מודע). המיינד הרוחני כמעט ובכלל לא מפותח אצל האדם הממוצע. אלו, שהתקדמו הלאה לעומת חבריהם, הציבו את המיינד הרוחני במרכז התודעה שלהם. 

זה נכון שהרוב המוחלט עדיין “חסום” לערוצי הרוח, אך בלי ספק, המרפאים הגדולים ביותר, במודע או שלא- משתמשים בכוח המיינד הרוחני.

 

כל המחשבות הגבוהות והנעלות של הגזע לאורך ההיסטוריה- הגיעו משם. כל הריפוי ה”בלתי מוסבר” שייך לשם. המיינד הרוחני מקרין ומשדר רסיסי אמת אל חלקי המיינד הנמוכים יותר. גם אלו שמצליחים להתחבר למיינד הרוחני- קיבלו הצצות חטופות בלבד. הרעב של סטודנט הרוחני להתחבר לאנרגיה הקדושה שלו אינדיקציה שזה מתחיל לקרות לו – אך עוד המון לימוד ואימון יידרשו ממנו ללמוד איך לפתוח את עצמו טוב יותר ולהגיע לתודעה רוחנית מלאה.

אך גם שהוא יצליח – זאת תהיה רק ההתחלה ושהוא יהיה מסוגל להשתפר פי מיליון! אין גבול לערוץ הרוחני ואף אחד לא צריך להסתפק מהפירורים הקטנים שנפלו עליו משולחן הידע הגבוה. 

 

הכוח הרוחני תמיד פועל לטובת הטוב העליון. בלתי אפשרי להשתמש בו לא נכון. אין מה לפחד משימוש לא נכון. ואני  מציע למי שניגש לנושא הגבוה הזה- לבוא עם תחושה של ריספקט! רוח או נשמה- זה הניצוץ הקדוש העליון- הירושה הכי יקרה שלנו מהכוח העליון. קרן אור מהשמש האוניברסלית. מילים לא יתארו. כשהאדם יגיע לתודעה רוחנית מלאה- הוא יהיה כ”כ הרבה יותר גבוה מהאדם הממוצע היום- שזה בכלל בלתי נתפס.

 

אלו רגעים נדירים שפתאום מרגישים קרבה אל הרוח בתוכנו. רגעים אלה מתרחשים במחשבות קדושות, קריאת טקסטים עתיקים שמועברים מנשמה לנשמה. התחושה הנפוצה היא שהאינדיבידואל לפתע מרגיש שהוא מחזיק בידע-על! כאילו שהוא אחד עם הכל. תחושה זו מורגשת רק למעט מאד זמן ואז היא נעלמת והוא חש צער וייסורים על “החוט שנקרע” בינו לבין היוניברס. תחושה נוספת היא מחיקה מוחלטת של הפחד והחרדה! הוא מתמלא ביטחון ואמונה מבלי להצליח להסביר איך זה קרה. ואז אהבה מחלחלת אליו. 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)