• YANIV FRISTER •

מציאת אהבה זה מדע מדויק! הנה האיך

איך למשוך ואיך להימשך אל האהבה שאתם רוצים-  מומלץ!

 

בואו נדבר על איך הדברים קורים מאחורי הקלעים- בעולם הבלתי נראה..

זה שמחשבות מביאות אהבה וזה שמחשבות חוסמות אהבה- זה כבר הבנו. זה שאפשר לשנות מחשבות ולברוא כל מציאות רצויה- גם את זה כבר הבנו.

עכשיו נראה איך עושים את זה:

מחשבות הם כוח! הם מגנט אדיר בעל כוח משיכה בלתי נתפס, ואין מחקר שיותר ישתלם לאדם שיקדיש זמן ומאמץ ללמוד את תפעול חוק המחשבות בממלכת המיינד.

המיינד הוא הכוח שמפעיל את המוח. המוח הוא לא המיינד אלא השַׁנַּאי או הטְרַנְסְפוֹרְמָטוֹר (הממיר) של אנרגיית המיינד – ובעזרת המוח- המיינד יוצר מחשבות! המוח לא מסוגל לייצר כוח מיינד וכל תפקידו הוא להפוך אנרגיה קיימת של המיינד לצורה שימושית- מחשבה.

כל מחשבה שאנו חושבים, חלשה או חזקה, טובה או רעה, בריאה או מזיקה – שולחת החוצה גלי ויברציות – כמו אדוות באגם שנגרמות מאבן שנפלה למים.. תמיד נעים החוצה במעגלים שמתרחבים מהנקודה שהאבן נכנסה למים. זוהי לא תאוריה אלא עובדה מדעית- מחשבות הם דברים אמיתיים! אלו ויברציות אמיתיות שנשלחות מאיתנו החוצה ולהוטות למצוא את כל מי ומה שנמצא באקורד אחד לתדר שלנו- ואז למשוך אותנו אליו ואותו אלינו. האנושות מטפסת בסולם האבולוציה לקראת שליטה מלאה בעולם המחשבות, ודוגמאות להצלחות יש בכל פינה בכל תחומי החיים!

 

המוח מייצר בממוצע כ 50 אלף מחשבות ביום, אבל רובם חיוורות, חלשות, חסרות תכלית ומתאדות מהמיינד בלי שום אפקט. המשימה שלכם היא לייצר את המחשבות שספוגות במספיק אנרגיה כדי שיטוסו עם עוצמה החוצה מהמיינד שלכם- ובשביל זה אתם צריכים תשוקה. אתם חייבים לרצות למצוא אהבה! לא “בא לי”, לא “אני מסכים”, לא “סבבה אם יבוא”- אלא ממש לרצות את זה. תהליך בריאת המציאות מתרחש רק שזה מטפס מ “בא לי” ל”אני רוצה” ל”אני חייב”- ל”זה שלי”! אני הולך להשיג את זה. זאת הנקודה שהמחשבות נטענות בויברציות היצירה!

איך זה קורה מאחורי הקלעים

התמונה המנטלית שיצרתם משוגרת מהמיינד שלכם ושטה באוקיינוס המנטלי (אֶתֶר) ומחפשת מיינד עם מנגנון מנטלי דומה, וכשהיא נפגשת עם מצב מנטלי דומה – הוויברציות מתערבבות ומועתקות- ומתחילות למשוך את מיינד א’ לקראת מיינד ב’, ואת מיינד ב’ לקראת מיינד א’. זה משיכה והימשכות. pull & push. קודם אתם נפגשים במנטלי- אח”כ בפיזי! מאחורי הקלעים, בעולם הבלתי נראה- כבר נפגשתם! התמונות המנטליות נפגשות לפני שהאנשים עצמם נפגשים. ואז, כשהאנשים נפגשים, הם אומרים: אתה מוכר לי.. 🙂

 

תחליטו מה חשוב לכם, איזה טיפוס אתם רוצים לפגוש, מי יעשה לכם טוב, מה אתם הכי רוצים. עליכם להבין מה אמור לקרות. אין צורך לדמיין מראה חיצוני, מהסיבה שמחשבות מייצרות תדר שמחפש תדר דומה. תתמקדו בתחושות שאתם רוצים להרגיש בחברת האדם שאתם רוצים לפגוש. רגש זה הקיטור של המיינד! תרגישו עכשיו כמו שאתם מבקשים להרגיש כשתיפגשו אותם. אתם חייבים, מנטלית, לראות את הדבר כאילו הוא קיים באמת, עכשיו בזמן הזה ולא “עומד לקרות בעתיד”. הדמיון בונה את התבנית המנטלית שאליה אנרגיית המיינד נשפכת, והתמונה המנטלית קיימת עכשיו. זה לא דמיון חלומי אלא משהו אמיתי ומציאותי שיצרתם במיינד שלכם והוא הולך להציג את עצמו בפניכם כשהוא יצבור מספיק כוח. תזכרו שכל פעם תוסיפו כל פעם עוד פרטים שחשובים לכם עד שהתמונה תהפוך לעמומה ליותר ויותר ברורה עד שזה חד וברור- HD! תרגישו איך זה ירגיש כשזה יקרה. תראו אחרים מסתכלים עליכם כשכבר פגשתם אותם! תחשבו על זה, תחלמו על זה, תרגישו את זה. אתם חייבים ממש לרצות את זה. תתאמנו על התשוקה והרצון לפני שאתה מתאמנים לחבר את הפזל המנטלי!!

 

התמונה המנטלית היא מה שהשרטוטים לאדריכל! היא השלד שעליו המציאות מתעצבת. לעצב תמונה מנטלית – לראות את זה קורה במיינד – זה אולי התמצית והמהות של הכל. כ”כ קריטי וכ”כ מעט מבינים את החשיבות. איכות ההצלחה נקבעת מעומק הירידה לפרטים, מעוצמת הרגש שהתמונה מעוררת וממידת ההצלחה שזה עומד לקרות! אל תבקשו, אל תקוו, אל תתפללו- תדרשו! תדפקו על השולחן! מגיע לכם!

 

כמו בדמיון כך התמונה המנטלית, וכמו התמונה המנטלית- כך במציאות! המציאות, תמיד, זאת התמונה המנטלית שהפכה לנראית לעין! תמזגו אל תוך התמונה המנטלית עוד ועוד POWER. זה הצליח למיליון אנשים לפניכם! תרימו גל ויברציות של אמונה לאוויר ותנשפו עליו מנטלית שירחף לכל הכיוונים. 

 

הזדמנויות ייפתחו בפניכם! דברים ייקָרו בדרככם, אנשים שחיוניים להגשמת התמונה- לפתע יעמדו מולכם, מידע רלוונטי יזרום אליכם ממקורות מוזרים ובזמנים ומקומות בלתי צפויים! פתאום, ירצו להכיר לכם. פתאום, מישהו מהעבר יצוץ. פתאום- כל העולם יגיב אליכם!

אבל שימו לב לנקודה קריטית: עליכם להיות מוכנים לפעול כשהזדמנויות יציגו את עצמן בפניכם! תהיו דרוכים ולהוטים לפעול כשזה יגיע- וזה יגיע! תשמרו על עירנות. תהיו בציפייה! התמונה המנטלית תביא את זה אליכם ואותכם אליה- אך אתם תצטרכו לסיים את העבודה בעצמכם. הדרך תיפתח בפניכם אך אתה תצטרכו להיכנס בעצמכם. האדם הנכון יופיע- ואתם תצטרכו לזכות באהבתו. תהיו קשובים. אל תתעלמו מסימנים. לכו אחרי הלב בידיעה שהחיים שלכם עומדים להשתנות.

מוזמנים לקבוצה שלנו: “האקדמיה למציאת אהבה”

 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)