• YANIV FRISTER •

מידות טובות – היהלומים האמיתיים של הנשמה – 2

 

נדיר נדיר נדיר למצוא את הלב האמיתי שיודע להכיל, בלי שיפוטיות, את סביבתו. כולם חשים, בלי מילים, את העוצמה השקטה של הכתף החמה שבאה לעזרתם של האבודים הבוֹכִיים. כמה אמפתיה יש לכם? כמה המידה הזאת מפותחת אצלכם? כמה אתם מסוגלים להגיש לבן אדם מולכם מרחב נקי לביטוי והבעה חופשית. כמה רַכּוּת ונְעִימוּת מוקנות לכם מהעיניים החוצה?  

 

היעדר אמפתיה מתבטאת בציניות. בסרקזם חולה, הָקְנָטַה ובּוּז. אל תשאלו את הסובל על כאבו, הכאב מדבר בעד עצמו, קורא לעזרה ורוך. כאב לא חַפֶץ בסקרנות. האמפתיים מרגישים מיד את הכאב, ונרתמים להַרְגָּעָתו. אמפתיה אמיתית היא אחדות עם האחר. איש האמפתיה הוא תרכובת של כמה יישויות – הוא הרבה בני אדם ביחד.

 

לא משנה כמה אתם נדיבים – תגבירו! תנו יותר! ואני לא מדבר על חומר אלא על נדיבות רגשית. תהיו לארג’ים. זה שלוקח כמה שהוא מסוגל. מבלי לתת, בקרוב, לא יוכל יותר לקבל. זהו חוק רוחני ששווי משקלו לעולם נשמר. הוא חייב להישמר. כל הדתות מלמדות נתינה. תנו בסתר ויינתן לכם בגלוי.הנתינה מבורכת יותר מהקבלה. אך הנתינה חייבת לבוא מהלב, בלי הריקבון של האגו, בלי ציפייה לפרסים ותמורות. אם אחרי שנתתם, אתם פגועים בגלל שלא הודו או החמיאו לכם, או שלא מחאו לכם כפיים וקדו לכם קידה ואמרו תודה 5 פעמים- דעו שמה שנתתם הוענק מתוך גאווה מכוּתֶמֶת באגו, ולא מהולה באהבה נקייה ואמיתית. נתָתם על מנת לקבל. נתתם ומיד ציפיתם לתמורה. זו לא נתינה, זו רדיפת בצע.

 

נדיבות אמיתית זה לתת בלי חישובים. נתינה חייבת להיות כנה. בלי צפייה להתחשבנות וגמול. טוב לתת למבקש, אך יותר טוב לתת מבלי שביקשו! מתוך הבנה וזיהוי. תסכימו למבקש- אך חפשו להקדים אותו! רחבי הלב מחפשים את המקבל, לא את המבקש.

המשפט “שלח לחמך על פני המים כי ברבות הימים תמצאו” – בכלל לא מדבר על חומר! 

 

תקשיבו לאחרים. תתעניינו בהם. תנו להם לדבר. אנשים כמהים לאוזן אמיתית! הקשבה היא אחת המתנות הכי יקרות שתוכלו לתת למישהו! כאשר אתם מקשיבים – אל תקשיבו עם האוזניים והעיניים – תקשיבו עם הנשמה שלכם! עם כל הגוף. בעודכם מקשיבים, חושו את שדה האנרגיה. זה ייצור מרחב שקט המאפשר להקשיב באמת. תנו לאדם השני מרחב – מרחב להיות. זו המתנה היקרה ביותר שתוכלו לתת. 

 

ותהיו עדינים חברים. הרבה יותר עדינים ממה שאתם היום! עדינות זו קירבה מִדָרְגַה ראשונה לָקדושה. רק כשתהפכו לרכים, עדינים ואצילים – תהפוך לקדוש. זו מידה מהקומות הגבוהות ביותר והיא מיוסדת רק בליבו של אדם שהשקיט והכניע את קולותיו החייתיים. זהו חופש מלְהִיטוּת ואגרסיביות. זאת חותמת-האיכות של הרוחניות. וָכְּחָנִים נוצצים בהתקוֹטֶטוּתָם. מהבהבים מהטחת האשמות. עדינות לא מתווכחת. לא מחזירה. תמיד פוגשת את בעולם בנועם. 

 

ותפסיקו כבר להתנגד! אין דבר בעולם המסוגל לעמוד מול אדם הנמצא באי-התנגדות אבסולוטית! לא אי-התנגדות רדומה ופאסיבית, אלא אקטיבית וצלולה. תזרמו! מים הם האלמנט הכי חזק בטבע בגלל חוסר התנגדותם. כמה בזבוז אנרגיה זה להתנגד למה שקיים. כמה מיותר לברוח ולנסות להתחמק. תהיו בעכשיו. ברגע הזה. 

 

תעלו רמה! תעלו את עצמכם שלב. תפסיקו לשפוט ולבקר אחרים. אל תשפטו- ולא ישפטו אתכם. כי במשפט שתשפטו ובמידה שתמדדו- כך בדיוק תישפטו וכך בדיוק תימדדו. הטהור והצדיק זה החוטא והטיפש אחרי שינוי והתפתחות. מלאך לא יגָנֶה חוטא. הוא זוכר שגם הוא היה שם בעבר. הוא חש עבורו אמפטיה עמוקה. רואה בו אח צעיר, בוסֶר. הקדוש מביט באחרים עם לב מלא חמלה- זוכר שהם חוטאים בדיוק כפי שהוא חטא (עד לא מזמן). צערם כצערו בָּעבר. סִבְלם כסבלו. הם יצמחו כפי שהוא צמח, הם יידעו את מה שהוא יודע, ירגישו את השלווה והנחת שהוא מרגיש. 

מיינד אמיתי זה מיינד צלול. רק הציני רואה את הכובע והמעיל. רק הבן אדם האמיתי רואה את הבן אדם האמיתי שמולו. לא מודאג מהמעיל והכובע. מי שרוצה לראות את האמת שישיל מהמיינד את חליפת השופט.

 

* יניב פריסטר – ריפוי מנטלי *

 

 

** לקביעת סשן פרטני למציאת אהבה **

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)