• YANIV FRISTER •

מה זה המיינד האוניברסלי, האֶתֶר, היוניברס, היקום?

 

יש “מָשהו” בחוץ שבכלל לא משתנה. זה אנחנו שמשתנים. על אף אינסוף השינויים הפנימיים שלנו – בחוץ, מתחת לפני השטח, הכל נשאר אותו דבר. מָשהו נצחי, בלתי תלוי, קבוע, שלא תלוי בשום דבר ובאף אחד, עצמאי ומושלם, רגוע ונינוח – וכולנו כל הזמן מנסים לשאוב ממנו ולהשתמש בו לצרכינו. הדבר הזה הוא – החומר האינסופי, האנרגיה האינסופית והמיינד האינסופי!

 

הדבר הזה שמקיף אותנו מכל כיוון הוא לא דמיוני אלא אמיתי לגמרי. הוא לא תלוי בנו אלא אנחנו תלויים בו. הוא היה כאן לפנינו ויישאר כאן הרבה אחרי שאנחנו כבר לא נהיה כאן. הדבר הזה כל הזמן מתבונן בנו ומגיב לרטטים שנפלטים מהמיינד שלנו החוצה. אין 2 רגעים זהים! כמו נהר זורם – ברצפים של סיבה ותוצאה, פעולה ותגובה, כל הצורות והמצבים משתנים ומשנים את הכל עפ”י פקודות אינדיבידואליות ממיינדים פרטניים שנמצאים בתקשורת אחד עם השני והכל מתופעל בהרמוניה, עם אפס טעויות, בלי מאמץ ובדיוק אינסופי. כל השינויים נתמכים ע”י משהו בלתי משתנה! 

 

הדבר הזה – הוא בלתי נראה. הוא נמצא מאחורי הקלעים. האינטואיציה יודעת את זה אינסטינקטיבית – זהו דו”ח בלתי נמנע שזורם ישירות ממעמקי הנשמה ומודיע חד משמעית שיש מציאות שזזה ונמצאת בהכל. כל מה שמשתנה זה רק צורות, תנאים, תבניות ועיצובים. החומר שמאחורי הקלעים, שתומך באנושות, שנמצא בכל הדברים- לא משתנה!

 

“ריקנות” (Nothingness) לא באמת קיימת. אם יש “משהו” מאחורי הקלעים, והמשהו הזה נמצא בכל מקום ונמצא בכל נקודה בחלל – לא יכולה להיות ריקנות. אין דבר כזה “רִיק”. ריק זה היעדר חומר. הרעיון של “כלום” הוא שגוי, מוטעה ומטעה. אין לו שום אחיזה במציאות. זוהי הצהרה לא נכונה ששוללת את הדבר הזה שנמצא בכל הדברים. אין מקום שיש בו “כלום”. ריקנות.

 

ההפך הוא הנכון. 

 

יש אחדות אוניברסלית בין כל הדברים. קיימת אנרגיה אחת נצחית ואינסופית שממנה כל הדברים ממשיכים! האנרגיה הזאת לא מתחלקת לכמה אנרגיות. אין “כמה חוקים”. אין כמה אלוהים. אין כמה ויברציות. השינוי הוא רק ברטטים שמובילים לשינוי בתנועה וזה השינוי במציאות (בחומר) הנראה לעין. 

 

אלוהים לא חילק את עצמו לאינספור חלקים! אלוהים לא מתחלק. זוהי אמונה מופרכת שקורסת במבחן המציאות הגבוהה. אלוהים לא מתחלק לדברים זמניים וסופיים. רעיון ה”התחלקות לחלקים” חייב להישלל על הסף. אי אפשר לחלק את האינסוף והנצח לחתיכות מוגבלות!

 

אלוהים זה הרוח העליונה. מקורה מלטינית spiritus, ששורשיה מלטינית קדומה יותר spirare, שפירושה “לנשום” (to breathe). המילה breath היא נשימת/נשיפת החיים כמו בספר בראשית (אלוהים ברא את האדם “עָפָר מִן הָאֲדָמָה, וַיִּפַּח בְּאַפָּיו נִשְׁמַת חַיִּים”)- נשימת רוח החיים!  

 

המיינד האוניברסלי (או האֶתֶר) זה המשהו הזה שעוטף, מקיף ומחלחל לכל הדברים שיש. זה היוניברס. גופים מוצקים לא עוברים דרך המיינד האוניברסלי- הם לא מסוגלים! זה המיינד האוניברסלי שעובר דרך הגופים. זה היוניברס שמסוגל להיכנס בין המרווחים של החומר, ולא להיפך. כוכב לא חולף דרך החלל. זה בלתי אפשרי. זה החלל שעובר דרך הכוכב ומרשה לו לנוע בחופשיות. 

 

האנרגיה האוניברסלית עובדת דרכנו. זהו צו התדר. אנחנו, למעשה, לא המקור לכלום. אנחנו לא היוזמים של שום דבר. אנחנו סוכנים בידי הבורא. כלים של האנרגיה האוניברסלית. כלים מודעים! הרצון של הכל-יכול הוא גם הרצון שלנו. אנחנו לולאה קטנטנה בשרשרת האינסופית של התדר האוניברסלי. אנחנו שלבים זמניים באנרגיה האינסופית. היקום נשלט ע”י חוק! הכל כפוף לחוק הזה. אין שום דבר שהוא “נטול-חוק”. אין דבר כזה “מקרה”. מקרה זה עוד שם לחוק לא מובן ולא נתפס. היקום, וכל מה שהוא מכיל וכל מה שנמצא בו, עוקב אחרי תהליך נצחי של תדר מאורגן ומדויק בצורה אבסולוטית לאין-שיעור. בלי חריגות. כל החוקים ממשיכים ונובעים מהחוק האחד שהוא חוק הרוח. 

 

יניב פריסטר – ריפוי מנטלי 

 

 

 

** לקביעת סשן פרטני למציאת אהבה **

 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)