• YANIV FRISTER •

למצוא אהבה זה הדבר הכי קל בעולם

 

תוציאו לכם מהראש שאתם לבד כי אין התאמה מושלמת בשבילכם! זה פשוט לא נכון. לא משנה בני כמה אתם, איך אתם נראים, מה הסטטוס, הגובה, המשקל, ההשכלה שלכם, לא מעניין איפה אתם גרים או מה עברתם בחיים- זכותכם וחובתכם לאהוב ולהיות נאהבים! זוהי זכות בסיסית ולא בונוס שעליכם להרוויח. מה שמגיע לכולם – מגיע גם לכם.

 

כל אתרי ההיכרויות, המועדונים ושאר הדרכים להכיר הם בסך הכל סוכנים נאמנים בשירות חוק אדיר שפועל מאחורי הקלעים! היוניברס אירגן את המציאות שלנו בצורה כזאת שכל אחד יכול להכיר בדיוק את מי שהוא אמור להכיר בכל מקום, בכל זמן ותחת כל הנסיבות. 

 

אבל הנקודה שחשוב שתבינו היא שבתוך אתרי ההיכרויות, המועדונים, המסיבות, בתוך כל המפגשים החברתיים שיש- כוח אינטליגנטי אינסופי נמצא מאחורי הקלעים ומעניק ומונע מהדברים לקרות עם אפס מאמץ ודיוק בלתי טועה. כל אחד מקבל את מה ששלו, ומה שלא שלו- חסום ולא מסוגל להגיע אליו. כוח זה נמצא במגע עם המחשבות והדמיון, עם הפחדים והלחצים, עם הזיכרונות והטראומות, עם האמונות והציניות של כל אחד ואחד מכם והוא מחלחל את תוך האינטרנט ומשפיע על כל האתרים והאפליקציות! תבינו – הכל מגיב אליכם! הכוח הזה שמזווג זיווגים נמצא במרווחים הכמוסים של כל מה שיש, בתוך, מעל ומסביב כל סיטואציה. אי אפשר לרמות אותו, להסתיר או לספר לו סיפורים. הוא יודע, רואה ומבין הכל בדממה! כוח זה מחזיק בכל הפוטנציאל והרצון לגרום לכל הדברים לקרות בשווי משקל צודק והוגן.

 

ובואו אני אגיד לכם עוד משהו- היום יותר קל להכיר מאי פעם בהיסטוריה! הקלות שזה יכול לקרות היא בלתי נתפסת. לכו אחורה בזמן, לא הרבה, 30 שנה, ותשוו את האפשרויות בין שתי התקופות. אם הייתם תופסים אדם לפני 100 שנה ואומרים לו על כל האופציות שיש היום להכיר אנשים הוא היה בהלם איך יש כ”כ הרבה אנשים לבד. 

 

תשמרו על המילים שיוצאות לכם מהפה בשיחות עם אנשים. אתם רוקמים מציאות חדשה עם המיינד שלכם – ואל תבלמו את התהליך עם הפה שלכם. אל תדברו על העבר או על האקסים שהיו לכם – זה לא מעניין ורק מכניס מקלות בגלגלי הבריאה. דברו אופטימיות, דברו הצלחה, דברו על תקופה חדשה שמגיעה עכשיו, דברו התקדמות ואמונה. זה קריטי – אל תכניסו לראש או תוציאו מהפה שום דבר שסותר את התהליך החדש שלכם. תתמסרו ותזרקו את כל כולכם למציאות חדשה. תהמרו על זה. תחליטו שזה מה שיהיה. אל תנסו – תצליחו! מציאת אהבה זה לא ניסוי – זו החלטה! זו הסכמה. תאמנו את עצמכם להאמין שזה אפשרי עבורכם. 

 

ועוד דבר – אם רציתם מישהו ולא הסתדר – אל תתבאסו! זה לא כישלון! כוח שרואה ויודע יותר טוב מכם עלול למנוע פנייה לא נכונה במסלול הגבוה שלכם. מה שלא עבד – לא היה אמור לעבוד! פספוס זה רק למראית עין. מישהו פי אלף יותר מתאים ונכון עבורכם ממתין לכם בהמשך הדרך! תמשיכו לצעוד עם אמונה וביטחון. תסכימו לשחרר שליטה ותפקידו את הצלחת התהליך ליוניברס – הוא תומך בכם ומכוון אתכם לאן שאתם צריכים להגיע. 

גם אם נורא רציתם וקיוויתם וזה לא הלך – לא נורא! במקום להתלונן – תנו תודה עמוקה ששומרים עליכם ודואגים להכשיל בשמכם עסקאות שאסור לכם לחתום עליהם. יש לכם אפוטרופוס שהולך איתכם יד ביד כמו אבא שהולך עם הילד שלו ומושך אותו חזק כשהוא מתקרב לכביש המסוכן. אבא יודע לאן לקחת את הילד שלו! תנו יד בטוחה ליקום האוהב שמבין ורואה את מה שאתם רוצים וצריכים. 

 

תבינו שאתם לא מבינים את כל הפרטים הקטנים ותנו אמונה מוחלטת בחישובים של היקום לגבי השגת מטרתכם בדרך ובזמן הנכונים ביותר עבורכם. אין דבר כזה כישלון או פספוס! אם עשיתם את ההכי טוב שלכם וזה נחסם או לא הצליח- זה מכוּוָן לא להצליח! חוק הדומה מושך דומה ידאג לקרב אתכם אל מה ששלכם וחוק השונֶה דוחה שונֶה- שהוא הקוטב הנגדי של אותו חוק- ידאג להרחיק אתכם ממה שלא שלכם. תמשיכו בשלכם ובקרוב תודהמו שכך בדיוק הדברים קורים. 

 

יניב פריסטר – ריפוי מנטלי 

 

 

** לקביעת סשן פרטני למציאת אהבה **

 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)