• YANIV FRISTER •

למה אלוהים בכלל ברא אותנו? מה התכלית מהזווית שלו? בשביל מה?

 

אני לא מתפתה לענות על השאלה הזאת. אני נעצר ב”איך”. ה”למה” נשאר נעול אצל האבסולוט. אין לי שום דרך לפתוח את הכספת הזאת. המיינד האנושי לא מסוגל לענות על השאלה הזאת. המורים הגדולים ביותר, עם התבוננות אינסופית, מחקרים, מדיטציות ותקשורים הצליחו להניח כאן ידע גבוה ואינסופי ללימוד האיך, אך אפילו הם מודים פה אחד שהם לא מסוגלים לענות על השאלה הגדולה- למה האבסולוט עושה את כל זה! סילחו לי שגם אני נעצריכאן. אני לא מתבייש לומר: אני פשוט לא יודע!

 

לאבסולוט לא יכולה להיות תשוקה או שאיפה כלשהי – זוהי תכונה אנושית וסופית. לא חסר לו כלום, וגם אם היה חסר לו – מאיפה הוא היה משיג את זה – הרי אין שום דבר מחוצה לו שמכיל משהו שהוא לא שלו! תשוקה זה לרצות משהו שאין לך, שחסר לך – בלתי אפשרי לאבסולוט. 

 

אם האבסולוט מושלם ומוחלט – חייבים לזנוח כל רעיון של מחסור או תשוקה לגביו. האבסולוט לא מסוגל להשתפר או להתפתח! הוא לא מסוגל להשיג עוד כוח או ידע. כל אלה רעיונות מגוחכים בהקשר שלו. רק משהו אנושי או סופי מסוגל לשאוף ולרצות להתפתח ולרכוש משהו שאין לו מהמקור האינסופי. לאינסופי אין מאיפה לקחת! הכל שלו. הכל איתו. אתם מבינים למה כולם לפניכם נעצרו: למה האבסולוט, שמחזיק בהכל והוא המקור להכל – למה הוא רוצה יוניברס להגשים יוניברס שמכיל רק אותו ורק הוא נמצא בו מלכתחילה?!

 

חלק מאמינים שאלוהים כָּבוּל לצורך נשגב להגשים את עצמו באמצעות רבים. האבסולוט לא כבול לשום צורך! לאלוהים  אין תשוקה פנימית להתגשם ברבים. לא חסר לו כלום ואין לו מה להרוויח מכך. יש לו מלכתחילה כבר הכל ואי אפשר לחשוק את מה שכבר יש לך. אחרים טוענים שהוא רוצה “לבטא” את עצמו בעולם הנראה. אבל למה? עולם הנראות הוא השתקפות שלו עצמו ומגיע ממנו. עולם התופעות הוא MAYA – עולם האשליות והוא, במציאות הגבוהה, בכלל לא קיים באמת, אז למה האבסולוט יצר עולם אשליות? מה הצורך ולמה? זה כמובן לא עונה על השאלה אלא מסובב אותה בחזרה לנקודת ההתחלה. אחרים אומרים שהיקום הוא “חלום של האינסוף”.. אפשר לומר דבר כזה שהאינסוף “מתאמן” על משהו? שהוא מחזיק בתכונה מוגבלת כמו חלימה? ילדותי לא? אחרים מאמינים שהאבסולוט “משחק משחק כלשהו כאן”.. אפשר  לדמיין שהאבסולוט העצום משחק כמו ילד איתנו פה..? בשביל מה לו לשחק? הוא זקוק לשעשוע בשעות הפנאי שלו? יש מורים המלמדים שהאבסולוט רוכש ניסיון בבריאת יקומים.. שקיום פיזי מעניק לו היבט אובייקטיבי שאין לו.. איזה ניסיון בדיוק האבסולוט מנסה או מסוגל להרוויח בכלל? מה הוא יכול ללמוד שהוא לא יודע? • No Vig: You won’t see any promotional mgm grand smoke free casino las vegas messages or incentives. ניסיון זה משהו שניתן לרכוש רק מבחוץ או מאחרים ולא מעצמך. אבל מה נמצא מחוץ לאבסולוט? מה נמצא מחוצה לו שיכול ללמד אותו ושהוא עצמו לא נמצא בו מלכתחילה? כל התשובות האלה ועוד הרבה אחרות מניחות שהאבסולוט סופי, יחסי, נפרד, חלקי או מוגבל באיזושהי צורה! ואז הן ממשיכות להסביר מה ה”אדם הגדול הזה” עושה.. אלו הנחות ילדותיות שהגיעו ממיינדים צעירים שתפסו את האבסולוט כישות מוגבלת ואכזרית, כלוחם או גנרל, עם תכנות אנושיות כמו התחשבנות, זעם, נקמה, תשוקה, שנאה וכעס. 

 

מאותן סיבות, אחרים מחזיקים בדעה שהאבסולוט לא רוצה “להיות לבד” והוא מנסה לצרף אליו נשמות. שהוא בודד וחושק בחֶברה. שהוא “מקריב” את עצמו ע”י כך שהוא “מחלק את עצמו” לרבים במקום להישאר שלם. שהוא “מחכה” לסיים את הגלגולים ולשוב להיות אחד עם עצמו. שהוא “איבד” את האחדות והוא מתגעגע אליה, ושאנחנו יכולים לגאול אותו רק שנסיים להתגלגל. שהוא מחכה בקוצר רוח לכך. הם טוענים שכל הגלגולים של כולנו זה העמדת פנים מכוונת שלו, על ידו, למען ובשביל עצמו. 

תגידו לי אתם – רוח אינסופית, כל יכולה, נוכחת בהכל ובאמצעות הכל, יודעת הכל, שלא חסר לה כלום ולא יכולה להרוויח או ללמוד כלום- יכולה להחזיק במניעים כאלה?!

 

התשובה לשאלה הגדולה שוכנת אצל האבסולוט בלבד וכל ניחוש אנושי בקשר ל”למה” של הדברים לא רציני, לא רלוונטי ומגוחך. כולם, כל הגדולים שדרכו כאן, חקרו בנחרצות וחריצות את ה”איך” הדברים קורים והשיגו תשובות פנומנליות, אך הם עצרו בפני הדלת הנעולה של האבסולוט באהבה ובכבוד!

 

יניב פריסטר – ריפוי מנטלי 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)