• YANIV FRISTER •

יש אנשים שמוכנים לזוגיות, רוצים אהבה, זמינים רגשית, בשלים ל”מהלך”- ועדיין לא מוצאים!

הנה כמה סודות על ה”מאחורי הקלעים של המיינד” שלכם..

 

לכל מיינד יש 2 מרכזי האנרגיה- 2 קטבים של פעילות:

קוטב אחד- כוח התשוקה– שייך לכל פעילות הרגש והתשוקה והוא מבוטא ע”י פעולת משיכה- PULL. תמיד פועל פנימה, תמיד מושך, גורר, שולף, שואב, מפתה, מקסים, “מכשף”, משדל ומשפיע.

קוטב שני- כוח הרצון– מבוטא ע”י פעולת דחיפה- PUSH. תמיד פועל החוצה, תמיד דוחף, כּוֹפֶה, ממריץ, מכוון, מדרבן, דוחק, מניע, מכריח, מפציר. התשוקה היא כוח נשי והרצון הוא הכוח הגברי.

 

שני אלה- תשוקה ורצון- משיכה ודחיפה- נמצאים בכל פעולה מנטלית בכל מחלקות החיים. אפילו בתהליך ייצור המחשבה. למעשה, מחשבה היא הילדה של שני ההורים- תשוקה ורצון. שני האלמנטים הנ”ל כ”כ קרובים שנדמה לעתים שהם אימפולס אחד. הם נמצאים בכל צורה בטבע. גם בעולם האטומים- יש תשוקה (בצורת משיכה או דחייה) ורצון (דחיפה) שמגיב כפעולה ממשיכה לתשוקה. זהו חוק אוניברסלי וזה בכל מקום!

 

כוח התשוקה, כמו מגנט, מגשים את עצמו ככוח מושך, שולף וממגנט, בעוד שכוח הרצון, כמו חשמל, מגשים את עצמו ככוח דוחף, הודף, מאלץ. כוח תשוקה מושך דברים אליו בעוד שכוח הרצון דוחף אותו החוצה אל הדברים. אנחנו כל הזמן נמשכים אל ומושכים את הדברים שאנחנו חושקים.

 

כוח התשוקה וכוח הרצון ביחד “שופכים” החוצה זרמים מנטליים שגורמים לשינוי מציאות, בריאת נסיבות ויצירת סיטואציות בהתאמה מוחלטת לאופי ולעוצמה שלהם.

 

בכל אדם קיים כוח תשוקה שאותו ניתן לפתח לדרגה בלתי רגילה. התשוקות של מרבית הגזע, למעשה, לא מתרוממות מעבר לשלב החיוור של “בא לי”. רוב האנשים רק “מקווים” שדברים יקרו. הם לא רוצים דברים חזק מספיק כדי לערבב את כוח התשוקה בתוכם ולהכניס אותו לפעולה ולהביא את מושא תשוקתם אליהם. רוב האנשים לא יודעים איך לחשוק! אין להם מושג מה זה להיות מפוצץ בתשוקה דחוסה, בנחישות רצחנית, כמיהה קיצונית, תשוקה רעבתנית שמזריקה להם כוחות אדירים והופכת את בקשתם לדרישה! רוב הגזע יושב בחדר המדרגות ומיילל שהדלת נסגרה! רבאק, בשם האנושות, חברים, קומו על הרגליים ותמלאו את עצמכם בתשוקה חזקה, לכו כבר אל דלת הזוגיות שלכם, תתלשו אותה ממקומה, תיכנסו פנימה עם עיניים רעבות ותכריזו באתי לקחת את מה ששלי!

 

כוחות הטבע פתוחים לשימוש רק למי שמלא בתשוקה! היקום ייתן לנו כל דבר שנבקש אך יש לו תנאי- הוא רוצה לראות אותנו רוצים את זה חזק מספיק! איזה אבא לא ייתן הכל לילד שלו שהוא ממש רוצה משהו?!

 

כוח התשוקה לא רק משפיע על עצמכם, אלא הוא יכול, ולרוב זה מה שקורה- להישלח למרחק של אלפי קילומטרים ולהשפיע שם על אנשים. זה הכוח שהופך את הקסם המנטלי לאפשרי! כשזה מכוון בצורה נכונה ע”י הרצון- זה כ”כ חזק כך שהוויברציות רוטטות לצד השני של העולם! זה לא דבר עיוור ומת שמטייל בחלל, אלא זה חי לגמרי. זה הכוח ששולט בעולם ובגורל! כמו כל כוח בטבע- אפשר להבין אותו ואז להשתמש בו.

 

איך להשתמש בו?

בשביל להצליח ממש אתה חייב לרצות את זה ממש! התשוקה לאותו מָשהו חייבת לשמש כעדות לפני שחוק המשיכה מתחיל לעבוד.

אדם עם תשוקה חלשה מושך מעט מאוד לעצמו. ככל שהתשוקה חזקה יותר – כך הכוח שהכנסת לפעולה חזק יותר. אתה חייב לרצות חזק מספיק בשביל לקבל אותו. אתה חייב לרצות אותו יותר מכל דבר סביבך ולהיות מוכן לשלם את המחיר בשביל לקבל אותו. נוחוּת, קלוּת, פנאי, שעשוע ועוד הרבה דברים יצטרכו ללכת (למרות שלא תמיד). זה החוק: ככל שיש יותר תשוקה – המחיר יותר גבוה. הטבע מאמין בפיצוי הולם ומי שממש רוצה משהו – לא מעניין אותו המחיר.

הרעיון הוא שלמיינד שלכם יהיה ברור מה אתם רוצים. לא תמונה עקרה וריקה, אלא ממש תסבירו לעצמכם איך אתם רוצים להרגיש! מה צריך לקרות כדי שתדעו שהצלחתם. תנו ביקוש אדיר! כמיהה בומבסטית! תרגישו שמשתחרר לכם אימפולס מהמיינד! אל תהיו מודאגים מה”איך”. האיך יסתדר לבד. אין דבר שלא יכול לקרות ואתם לא מסוגלים לבקש הרבה מידי. תחשקו עם כל הלב! תהיו בטוחים שזה יכול לקרות ותכריזו בלב: אני הולך על זה! לא ביקוש חצוי אלא דרישה חסרת פשרות! תבינו שאתם ממש בוראים את זה. תחשבו על זה. תהרהרו ותרגישו את זה. תרשו לעצמכם לדמיין גבוה! תצפו לזה! תלמדו את עצמכם לרצות משהו עם כל הלב. דמיינו את כוח התשוקה כלהבה בוערת שאתם מגבירים את הגז מלהבה חלשה ל-להביור- ממש זרנוק חד ועבה של אנרגיה מנטלית שטסה מכם החוצה.

אתם יכולים להפוך את עצמכם מקצה לקצה! לפגוש את מי שאתם רוצים. לקבל מה שבא לכם ולהרגיש יותר מה שאתם רוצים להרגיש. ברור שכן! רק תנפיקו תשוקה חמה מהמיינד והדמיון ותתבוננו מה קורה למציאות שלכם.

תזכרו שזה קורה בדממה. בשקט חרישי. אך זה קורה בהחלט! תכניסו את המכונות המנטליות לפעולה ותהליך הייצור יתחיל!

 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)