• YANIV FRISTER •

טלפתיה וחושים על טבעיים

 

טלפתיה היא תקשורת בין מיינד למיינד- לא באמצעות חמשת החושים הפיזיים. מיסטיקנים מהמזרח יודעים כבר מזמן שלאדם יש, מלבד חמשת החושים הפיזיים, עוד 5 חושים אסטרליים- מקבילים לחושים הפיזיים. אלה, פועלים במישור האסטרלי שבאמצעותם ניתן לראות, לשמוע, לטעום ואפילו להרגיש. יותר מזה- יש לו חוש פיזי שישי שבאמצעותו הוא מודע למחשבות שנובעות ממיינדים של אחרים- גם אם הם נמצאים אלפי קילומטרים ממנו. 

 

ההבדל בין החוש השישי לבין 5 החושים האסטרליים הוא שהחושים האסטרליים הם המקבילים ל 5 החושים הפיזיים המתפקדים במישור האסטרלי בדיוק כמו החושים הפיזיים. 

החוש השישי או חוש הטלפתיה, זה היכולת הפיזית של המוח לקלוט ולקבל את הוויברציות או גלי המחשבה שנובעים ממיינדים אחרים! 

 

כשאדם “חושב”- הוא מרים לאוויר ויברציות (חזקות או חלשות) שנכנסות לאֶתֶר (למיינד האוניברסלי/תודעה קולקטיבית) ומתחילות לרטוט לכל הכיוונים- ממש כמו גלי אור שיוצאים ממנורה. הוויברציות האלה נפגשות עם ה”חושים השישיים” של האנשים והמצב המנטלי שנמצא מאחורי אותה המחשבה שיצאה מהחושב- משכפלת את עצמה אצל האדם “המקבל”. זה יכול לעבור אל מישור התודעה או להישאר במיינד האינסטינקטיבי- תלוי בנסיבות. 

 

תְפִישָׂה עַל חוּשִׁיתלאדם יש “חוש” שמאפשר לו להרגיש ויברציות. לכל חוש פיזי יש את החוש האסטרלי המקביל שלו שפתוח לוויברציות שמרמזות ומפוענחות ומועברות לתודעה של האדם. ומכאן, ראיה אסטרלית מאפשרת לאדם לקבל ויברציות אור ממרחקים עצומים. “לתפוס” תמונות מנטליות מהאתר. שמיעה אסטרלית מאפשרת לשמוע וויברציות קול ממרחקים- ואחרי זמן רב שהם הושמעו. הצלילים נמצאים בקיום כלשהו. החושים האסטרליים הם ממש כמו החושים הפיזיים- רק יותר טובים. לכולם יש אותם אך מעט מאד פיתחו אותם ולמדו להשתמש בהם במודע. אלה שרק התעוררו אל החושים האסטרליים- הם כמו תינוקות שמתחילים לקבל ולתרגם רשמים מבחוץ! התינוק האסטרלי זקוק להרבה חוויות כדי לחדד ולזקק את חושיו העל-חושיים. ההתחלה מלווה בבלבול רב ותוצאות לא נכונות רבות.  

 

כדי להבין באינטליגנטיות את התופעה – אנחנו חייבים לקבל את העובדה שכל צורות החומר כל הזמן זורקות החוצה וויברציות לכל הכיוונים. קרניים אסטרליות אלו, הרבה פעמים, יותר עדינות מקרני אור רגילות, אך הן שטות ונוסעות במרחב, וניתן “לתפוס” אותן ממש כמו שחוש הראייה תופס קרני אור. כמו קרני אור, קרניים אסטרליות שטות הלאה לאינסוף- וחושים אסטרליים מפותחים מסוגלים לקלוט אותם. כל הגופים “שקופים” לקרניים האלו- הם עוברות דרכם. 

 

ב”תפיסה על-חושית פשוטה”- המיינד לא מחזיק ביכולת לראות דברים ממרחק או לראות דברים שהתרחשו בעבר. תפיסה על חושית מלאה זה היכולת “לתפוס” קרני/גלי אור אסטרליים דרך אובייקטים מוצקים כמו קיר. הם הופכים ל”חצי שקופים” בשבילו והוא ממש חש בוויברציות שלהם. מסוגל להבחין בדברים מחדרים סמוכים עם דלתות סגורות. זה דורש אימון כמובן. הוא מסוגל לראות כמה מטרים מתחת לאדמה מתחתיו. לראות מינרליים. לראות אל תוך האיברים שבגוף האדם- לקלוט את הסיבות למחלות שנוצרו אצלו. לראות את ההילה של האנשים לידו, לזהות את הצבעים שנובעים מהמחשבות שלהם, באמצעות שמיעה על-חושית – לשמוע דברים שנאמרו ממרחקים, לראות רוחות נטולות גוף וצורות אסטרליות, בקיצור- עולם חדש נפתח בפניו.   

 

כמו שאדם לא מסוגל לקלוט קרני אור ממרחק רב באמצעות ראיה פיזית, כך תפיסה על חושית פשוטה לא מסוגלת “לראות” דברים מחוץ למרחב האסטרלי שלו. במישור הפיזי- האדם זקוק לטלסקופ. במישור האסטרלי- עליו להכניס לפעולה “עזרים” שיאפשרו לו לראות למרחקים. ה”עזרה” הזאת היא תכונה אסטרלית שמשמשת כעדשת הטלסקופ שקולטות את התמונות ממרחקים. תכונה זו יכולה להתפתח לראיה מכמה קילומטרים בודדים, בעוד שהמומחים יכולים לראות מכל כדור הארץ ואפילו לפלנטות אחרות. התכונה הזאת היא ה”טלסקופ האסטרלי”. כמו הטלגרף האסטרלי לשמיעה. שניהם, למעשה- התגשמויות של המנהרה (הצינור) האסטרלית. צינור זה נוצר ע”י עיצוב זרם מחשבה במישור האסטרלי מלווה בכמות גדולה של פראנה. הפראנה מאפשרת את מעָבַר הוויברציות מכל הסוגים- קול, צליל ומחשבה. הצינור הוא חוט מקשר בין הצוֹפֶה לנִצְפָּה. בין המקבל לשולח. מכניס שני אנשים להרמוניה- לתנאי של מערכת יחסים. צינור/מנהרה אסטרלית היא החוט שמאפשר את התקשורת המנטלית.  

 

בתפיסה על-חושית, ה”צופה”- במודע או שלא, מכונן מנהרה אסטרלית למרחקים שדרכה הרשמים והמידע עובר. הוא לומד להתמקד רק במה שנכנס למנהרה שהוא יצר ולהתעלם מכל מה שמחוץ לה. זה דורש אימון כמובן. צריך לזכור, שהטלסקופ הזה הוא רק כלי/צינור שמאפשר את התנועה מנטלית. הכלי שמעצב ובונה את המנהרה הוא כוח הרצון של היוזם. זה הכוח מאחורה. אך שימו לב- מחשבות עקרות מנתקות את מעגל המידע והתקשורת. במצב כזה- מידע מבולבל ולעיתים לא רלוונטי יגיע. מחשבה עקרה וסתמית עלולה לחבר את הערוץ לזרמים מנטליים אחרים דומים שיבלבלו אותו. רק כוח רצון יכבה את המחשבות הלא רצויות. בעבר, הרבה נעזרו בכדור-בדולח כדי למקד וליצור את הצינור האסטרלי. “ראיה-קריסטלית” זה תפיסה ראיה על חושית באמצעות המנהרה האסטרלית. 

 

חברים – תפיסה על חושית היא לא תיאוריה מיסטית וכל אחד שיתפנה ללמוד, לחקור, להבין ולהתאמן בה – יוכיח זאת לעצמו לבד. 

 

יניב פריסטר – ריפוי מנטלי 

 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)