• YANIV FRISTER •

הכוח שמארגן סיטואציות, נסיבות וגורל הוא כוח המשיכה, והכלי שלנו לתקשר ולהפעיל את הכוח הזה הוא המחשבות שלנו!

 

מה שקורה בעולם המחשבות אמיתי פי מיליון ממה שקורה בעולם החיצון והנראה לעין. כל כך הרבה תעלומות ייפתרו לכם אם תעצרו רגע ללמוד את המחשבות שלכם. 

 

כמו שמגנט חזק וגדול יכול למשוך אליו באמצעות ויברציות מאות קילו של חתיכת פלדה, כך כאשר אנחנו חושבים, אנחנו מכניסים לתנועה גלים או ויברציות בשיעור מאוד גבוה שבפירוש מעצבים ומזיזים את המציאות שלנו. המחשבות שלנו משפיעות עלינו ועל אחרים, ויש להן כוח משיכה אשר מושך אלינו חפצים, דברים, נסיבות, אנשים ומזל בהתאם לאופי המחשבה שלנו.

 

כל אחד שיקדיש קצת זמן ומאמץ לחקור את חוק המחשבות, יגלה שהאדם למעשה יוצר את סביבתו למרות שהוא מאשים אחרים בכך. חברים – למחשבות יש כוח משיכה אדיר! מחשבות הן לא משהו כמוס וסודי אלא מפורסמות בפורטלים הבלתי נראים ומחפשים מנגנונים מנטליים דומים להיפגש איתם ולהתפרק מהאנרגיה הכמוסה שלהם. 

 

אדם שלא מחזיק ב”תבנית זוגית” בתוכו, שלא משדר ורוטט באהבה, שמפחד מזוגיות, שלא רואה את עצמו במערכת יחסים מחיייבת, שלא מוכן לחלוק את חייו – לאן שיגיע יפגוש את כל מי שדומה לו ומחזיק באותה תבנית שהוא מחזיק – לא לזוגיות. אם מישהו מתאים יעבור לידו הוא בכלל לא יבחין בו. כמו מכשיר רדיו – מי שלא מכוון לתחנה הנכונה פשוט לא קולט! 

 

תבינו איך זה עובד מאחורי הקלעים – התדר הזה של פסימיות, ייאוש, שליליות, פחד, ציניות וקרוביהם – מפגיש אתכם עם מיינדים שמחזיקים באותם אלמנטים בדיוק! חוק המשיכה ירכז את כל אלה במועדון שאתם תגיעו אליו ואתם לא תבינו איפה “הטובים” נעלמו ולמה הם לא הגיעו לשם. זה כמובן פועל לשני הכיוונים. יש מועדונים “עם מזל”. מבחינת החוק – זה המקום שמגיעים אליו אלה שכן מוכנים! למה זה ככה? כי דומה מושך דומה ושונה דוחה שונה בעולם המחשבות! 

 

הנה אדם שרוצה אהבה אך הוא כבוי ומסתגר, לא נפגש עם אנשים כמעט, מכור ללבד שלו, כל היום עם עצמו והטלפון שלו, אנטי סוציאלי, בקושי מדבר עם אנשים, מופנם ובלי שמחת חיים. הוא מוכן לתת כל סכום תמורת אהבה, אבל לא מוכן לוותר על הלבד שלו תמורת של סכום. הוא מתפלל למשהו אחד וכל פעולותיו מצביעות על רצונות אחרים לגמרי. הוא מאשים את הגורל בחוסר המזל שלו מבלי להבין שהוא הבורא הבלעדי של תנאיו, הוא מסוגל בכל רגע לשנות אותם בכל רגע! זה בכלל לא משנה אם הוא איש טוב או רע, חתיך או מכוער, עשיר או עני – פיו וליבו אינם שווים! מי שמנסה ולא מצליח למצוא אהבה זה תמיד התוצאה של מחשבות והתנהגות בכיוון הפוך לאהבה וזוגיות! חוק, ולא בלבול, זה העקרון ששולט בחיים! 

 

מה לא לעשות?

הדרך היחידה לשנות כיוון היא לסובב את ההגה. אל תנסו לבלום אנרגיות ותבניות מנטליות ישנות. אין לכם סיכוי. בשביל להיפטר מהחושך אפשר רק להדליק את האור. אל תנסו “להיפטר” מהחושך. תדליקו את האור! אל תנסו להילחם בתמונה המנטלית הישנה! הזנתם אותה מספיק זמן ברגש ואמונה וזה סתם בזבוז אנרגיה לנסות למחוק אותה. אל תנסו “להתגבר” על הפחד. עצם ההודאה בקיומו רק מחזקת אותו. אל תתכחשו למי שהייתם עד היום. אל תכעסו על עצמכם. אל תתאכזבו ואל תהיו קשים עם עצמכם. תזיזו ממכם את הערפדים האנרגטיים השליליים שמוצצים לכם את האופטימיות. איפה שיש שליליות או פאסימיות לגבי הסיכוי והיכולת שלכם למצוא אהבה – לכו משם! אל תניחו, גם לא לקרובים שלכם, למצוץ מכם את האמונה! 

 

 מה כן לעשות?

תחזיקו רק בתמונות המנטליות שיעוררו את הרגש שאותו אתם רוצים לפגוש! תדעו שיש בן אדם מתאים ונכון לכם ואתם רוצים לפגוש אותו! תאמינו שיש מישהו כזה שאיתו זה יהיה אחרת לגמרי – ואותו אתם מזמנים אליכם! 

אבל שימו לב – זאת חייבת להיות תמונה מנטלית עטופה באמונה! אם לא תאמינו, לא תוכלו לעצב תמונה אמיתית, ובשביל להאמין באמת אתם צריכים לשכנע את עצמכם שזה אפשרי עבורכם. 

תבינו – זה הכל אתם! שהתדר היחיד שלכם יהיה: מגיע לי, זה שלי, זה הזמן הנכון וזה הולך לקרות סוף סוף! תעבירו את עצמכם מהמישור הקורבני והחסר אונים למישור הבורא והאמיץ. תהיו הרפתקנים. תכניסו ויברציות חדשות למיינד שלכם! בשביל שהתדר הזוגי יופי מולכם – התדר הישן של הרווקות חייב להפוך ללא רלוונטי עבורכם. תתפטרו מהרווקות ותצטרפו למועדון האהבה והזוגיות. 

 

יניב פריסטר – ריפוי מנטלי

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)