• YANIV FRISTER •

הגיע הזמן לחזור לעצמכם – למי שאתם באמת!

כל אדם חייב להבין, במוקדם או במאוחר שהוא נולד למצב של מלחמה. מלחמה מנטלית עם עצמו! מלחמה עם “משהו” שמאיים לשדוד ממנו את שלוותו ושפיותו ושאם הוא לא יתחמש מנטלית מול השדים שלו הוא עלול להפסיד את הדברים שהכי חשובים לו. 

החיה הטורפת שמאיימת לחסל את האדם נמצאת בתוכו! 

כל אחד – גם אני – גם אתם –  ניצב בפני צבא שלם חמוש של אויבים פנימיים ורק זה שיצליח לעמוד ביציבות מולם – רק לו יוענק התואר: מאסטר על המיינד! בפירוש, תכלית החיים היא לאלף את המיינד לאיזון ורוגע ושווי משקל. לשמוע מוזיקה נעימה- גם שהצלילים בחוץ צורמים. להישאר רגוע גם שהאזעקות של החיים משתוללות באוזניים. 

זה שרוצה להתחיל לחיות חייב להתחיל לנפח את עצמו בגאווה! לא גאווה החוצה. גאווה פנימה! עליו להבין שהוא ענק שמתנהג כמו גמד. להתחיל להזריק למיינד האובססיבי שלו שהכל בסדר. שלא צריך להתחבא, לא לברוח, לא להיעלם ולא להתכופף. עליו לנפח את החזה שלו מול עצמוץ להפוך ללוחמני – מול הכוחות הפנימיים שמנסים להכניע אותו. דרוש מישהו, שיעמוד כבר זקוף בתוכו ויפסיק להסביר לשדים שלו, ידפוק על שולחן המיינד שלו ויחזיר לעצמו את התפקיד הטבעי שלו – היושב ראש!

דרוש מישהו שיתחיל להתנגד לכל הקולות שהוא שומע בחוץ ויתחיל להקשיב לקול האמיתי והגבוה שבתוכו. שיתחיל לציית לאימפולס הגבוה שמגיע עמוק מנשמתו ויפסיק לציית לאימפולס הנמוכים שמגיעים מהמרתפים החשוכים של המיינד. 

תכלית האדם היא תלות עצמית! להפסיק לבקש שדברים ייפסקו ולהחליט להפסיק אותם בעצמו! להפסיק לבקש שדברים יגיעו וללכת לקחת אותם בעצמו! לשמור על פורטלי המיינד מתקיפות של מחבלים פנימיים. להבין מי האויב, למה הוא שם, מה הוא רוצה לעשות, איך הוא הולך לתקוף ומתי – ולחכות לו שם! החלקים הנמוכים שלנו הם ממש שדה מלחמה וצריך להצטייד בכל הכלים בשביל להילחם בטרור שמתרחש שם. 

להחזיק מעמד (ולנצח!) מול היצורים בתוכו יהיה המבחן הגדול ביותר של כל אדם! לא להסכים לשתות את הרעל שהם מגישים לו. לא להקשיב להם שהם משכנעים לסגת ולברוח. לא להאמין לחישובים השגויים שלהם. 

האדם הפך לזהיר מידי כלפי חוץ ולמופקר כלפי פנים! הזהירות יתר מול החיים – בכלל לא הכרחית! זה רק שודד שלווה, הגשמה, שפיות ושקט פנימי. כמה הפסדים רשומים על ה”זהירות יתר”?! איזה רווחים אמיתיים רשומים על שמה? מי שינהל דוח רווח והפסד בנושא יגלה איזה חלק במאזן שלו שולט..

עליו להניח בצד מסכות, להתפשט מהתחפושות שהוא לובש ולחזור לפשטות המקורית שלו. למלא את עצמו באוויר אמיתי וקדוש של אמת. זאת הקריירה האמיתית שלו! בלי ליווי, בלי עידוד, בלי התייעצויות מיותרות, בלי אישור של אף אחד – פשוט ללכת במסלול האמיתי שלו! להוציא את מי שהוא החוצה ולא לשאול איך זה יצא. עליו לזכור שהקהל האמיתי שלו זה היוניברס ולא אנשים! מחיאות הכפיים הכי אמיתיות נשמעות רק בדממה..

אין צורך לחפש הסכמה של כולם. לא צריך למצוא חן בעיני אף אחד. לא צריך שיגידו לכם אם אתם במסלול הנכון או שהלכתם לאיבוד. אף אחד לא יודע מי אתם ולאן היוניברס מנסה לקחת אתכם. פידבקים חיצוניים הם over rated. האמת שלכם לא תלויה בדעה של אף אחד, לא בשבחים ולא בחיוכים – זה סתם טשטוש. 

כמה חלש זה לבקש הסכמה מאנשים ביקורתיים שליליים! כמה מיותר ולא רלוונטי. כמה בזבוז אנרגיה. לכו לבד. לווּ את עצמכם לבד. תשבחו את עצמכם. תרימו לעצמכם. לכו תעשו את מה שאתם הכי מפחדים לעשות! שם מסתתר שיא הצמיחה שלכם

** לקביעת סשן פרטני למציאת אהבה **

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)