• YANIV FRISTER •

האדם מורכב מ 7 עקרונות – הנה איך אתם בנויים וממה אתם עשויים

 

האדם הוא יצור בעל 7 שלבים: 

 

  1. הגוף הפיזי
  2. הגוף האסטרלי
  3. פראנה, או כוח החיים
  4. המיינד האינסטינקטיבי
  5. האינטלקט
  6. המיינד הרוחני
  7. הרוח

 

הגוף הפיזי– זה כמובן החלק הנראה והוא הכי נמוך בסקלה. הגוף הוא ההתגשמות הכי גולמית של האדם. אך למרות זאת- אין לזנוח אותו מאחר והוא משכנה של הרוח. על כל אדם לשאוף לשלמות גופנית, לאמן אותו לציית למיינד. הגוף הוא קומבינציה של תאים כשכל תא מכיל חיים מיניאטוריים ששולטים על הפעולות באיבר שהם נמצאים. “חיים” אלה הם למעשה “חתיכות קטנטנות של “מיינד אינטליגנטי” בדרגות התפתחות שונות. חתיכות אינטליגנציה קטנטנות אלה כמובן כפופות למיינד המרכזי של האדם ותפקידן לציית לכל פקודה מההנהלה- בין אם הן ניתנו במודע או שלא במודע. יש חיים בכל אטום. כל אטום זה דבר חי המוביל חיים אינדיבידואלים. האטומים מתקבצים לקבוצות שלכולם מטרה אחת והקבוצה הזאת מחזיקה במיינד קולקטיבי קטנטן שהוא סכום המיינדים של כל התאים בקבוצה. קבוצה זו, מתקבצת בעצמה עם קבוצות אחרות לכדי גופים גדולים יותר- שגם להם יש אינטליגנציה קולקטיבית שמורכבת מסכום כל הפרטים בה. 

 

כשמוות מגיע לגוף- התאים נפרדים ומתפזרים ומתחיל ריקבון ודעיכה. הכוח שהחזיק את התאים ביחד- נסוג, והם כעת חופשיים ללכת לדרכם אל קומבינציות חדשות. חלקם נשארים באדמה, אחרים הולכים לצמחים ובעלי חיים. חיי האטום לעולם לא פוסקים.  

 

הגוף האסטרלי– הגוף האסטרלי ידוע לאנשים מכל הזמנים והוא המקור להמון אמונות תפלות וסיפורים מסתוריים שנבעו ממחסור בידע באשר לטבעו. הוא נקרא גם הגוף האתרי או הכפיל או רוח רפאים ועוד.. הוא מורכב מחומר הרבה יותר עדין מזה שמרכיב את הגוף- אך זה בהחלט חומר! כמו מים במצבי צבירה שונים. הגוף האסטרלי הוא העתק מושלם של הגוף הפיזי ויכול להיפרד ממנו בתנאים מסוימים. הגוף האסטרלי ממשיך “להתקיים” זמן מה אחרי המוות הפיזי. ותחת תנאים מסוימים- אנשים מסוימים מסוגלים לראות אותו (ואז הם מספרים שהם ראו רוח רפאים). הקליפה האסטרלית היא הצדפה שהנשמה “זורקת” אחרי שהיא סיימה להתגלם בגוף הפיזי. זוהי גוויה של חומר עדין נטולת חיים ונטולת אינטליגנציה. זה שום דבר- כמו ענן חולף בשמים שמזכיר פנים של בן אדם. זוהי קליפה ריקה. זה הכל.  

הגוף האסטרלי מתחיל להתרומם מהגוף הפיזי כששעת המוות מתקרבת. מתחיל לרחף מעליו כשהוא קשור אליו בחוט דקיק. כשהחוט “נקרע”- האדם מת. ואז הנשמה נוטשת את הגוף הפיזי, ולוקחת איתה את הגוף האסטרלי- שגם ממנו היא תיפטר בקרוב. הגוף האסטרלי הוא חומר עדין ומשמש ככלי תחבורה לנשמה- כמו הגוף הפיזי. ומשניהם היא תיפטר. שניהם מתפוררים. 

 

פראנה/ כוח החיים– פראנה היא האנרגיה האוניברסלית. כוח החיים נמצא בכל צורות החיים. מהאֲמֶבָּה לאדם. מההכי גולמי להכי גבוה. פראנה חודרת ומחלחלת את הכל. פראנה נמצאת בכל מה שחי וכל הדברים חיים. כל אטום חי. גם מה שנראה כ”חסר חיים” זו רק התגלמות נמוכה של חיים. פראנה נמצאת בכל דבר. בכל מקום. פראנה היא צורת אנרגיה שהאגו משתמש בה להתגשמויות החומריות שלו. כשהאגו עוזב את הגוף הפיזי- מוות, הפראנה, שכבר לא תחת שליטתו, מצייתת רק לאטום האינדיבידואל או לקבוצות האטומים שהיו בגוף. והפראנה שכבר לא בשימוש חוזרת אל האנרגיה האוניברסלית– מהיכן שהיא הגיעה. פראנה נמצאת בכל צורות החומר אך היא אינה חומר. פראנה היא הכוח ששוכן מאחורי הריפוי המגנטי והמנטלי. פראנה זה הכוח שמחזק ומרפא את האיברים והתאים. אפשר לכוון אותו לריפוי אחרים ולחלץ אותו מהאוויר. ניתן לשגר אותו למרחקים, וכשזה קורה- המחשבות שנשלחות צובעות את הפראנה וזה נוסע באתר ומחפש את הכתובת המדויקת. 

 

המיינד האינסטינקטיבי– זה החלק במיינד שנמצא בתת מודע ששולט על התפקודים המנטליים והפיזיים האוטומטיים. 

 

המודע – זה האינטלקט, השכל, זה החלק במיינד שנמצא מעל התת מודע בהיררכיה והוא כולל את כל הפעולות שהאדם מודע להם – החלטה, התלבטות, בחירה וכו’.. 

 

המיינד הרוחני – זה העל מודע או תודעת העל או האני הרוחני, צ’אקרת הכתר, האני העליון, תודעה קוסמית או כל שם אחר שתרצו לתת למישור הכי גבוה שנמצא במיינד – שנמצא מעל המודע. זה החלק הכי מפותח במיינד ואנחנו “מתקשרים” עם הנשמה או ישויות דרך המישור הגבוה הזה.  

 

יניב פריסטר – ריפוי מנטלי 

 

**מי שמעוניין בתהליך פרטני עמוק – מוזמן ליצור קשר בפרטי**

 

מוזמנים לדף העסקי שלי עם כל הפוסטים:

https://www.facebook.com/YanivFrister1

 

 

 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)