• YANIV FRISTER •

גישה מנטלית נכונה בדייטים

 

מי שרוצה לברוא מציאות חייב להחליט שהוא מסוגל לברוא מציאות! חייב להאמין שזה אפשרי. חייב לצאת מנקודת הנחה שזה הוא שגורם לזה לקרות – ולא היוניברס מחליט בשבילו. רובם נשענים אחורה ומחכים לתור שלהם אצל הכוח העליון, הבלתי מוגבל, האינסופי, הכל יכול, שימצא את הזמן הנכון להתפנות לדבר הכי חשוב להם ו”יסכים” לתת להם את הזכות הכי בסיסית שלהם – אהבה אמיתית. 

 

חשוב להבין -חוק המשיכה הוא סימולטני והדדי. זה דו סיטרי. אתם מושכים את הבן אדם עם אותו עניין, תשוקות, רעיונות, ומנגנון מנטלי דומה לשלכם. מישהו שרוטט בתדר שתואם את סך הפנימיות שלכם. חוק המשיכה זה לא אחד מושך את השני, אלא הדדיות מושלמת! תבינו- גם הוא מושך אתכם! אתם לא מושכים אותו והוא לא מושך אתכם אלא שניכם נמשכים זה לזו!.

 

מי שמגיע אליכם – לשלב הזה – היה חייב להגיע! אין כאן טעויות. תפסיקו לזלזל בתנועה של התהליך שהתנעתם בתוככם. אם מישהו מופיע מולכם בדייט והוא לא מתאים, תבינו שהוא תחנה חשובה שעליכם לעבור דרכה בדרך לתחנה הסופית שלכם. אל תנסו לברר מהרגע הראשון אם הוא “האחד” או לא. זה סתם יכשיל אתכם. תתחייבו לתת צ’אנס מלא ואמיתי לכל אחד מתוך הבנה שאתם מטפסים על סולם בדרך לפסגה שלכם. תבואו בגישה של “אני בדרך הוודאית לזוגיות הנכונה לי” – אך אל תתאמצו מידי. תהיו נאמנים לעצמכם. אל תהיו מי שאתם לא ואל תנסו להרשים יותר מידי- תישארו אותנטיים! לנסות חזק מידי זה לא להאמין ואז זה מוביל ללחץ ופעולות ותגובות לא אמיתיות מצדכם. אל תתעסקו איך אתם נראים ונתפסים מהצד – בכלל אל תתעסקו כ”כ מה הצד השני חושב עליכם – תתמקדו רק בעצמך! שימו את כל התחפושות והכובעים בצד ותציגו את עצמכם האמיתי לראווה! התפקיד שלכם להביא את עצמכם האמיתי ואת זה תוכלו לעשות רק שתפסיקו להתעסק מה חושבים עליכם. אותנטיות- זאת המילה שמתנגנת לך בראש. בלי טקטיקות, בלי מניירות מיותרות, בלי תעתועים- עזבו אותם. תדעו שגם אם אלה יצליחו “להערים” עליו- זה לא יחזיק. זה מי שהיוניברס בחר להפגיש אתכם איתו, ומהסיבה הזאת – תנו את כל כולכם למפגש. תכניסו כמה שיותר מעצמכם אל תוך הדייט! שכל האנרגיה שלכם תהיה שם.

 

תבואו ליהנות עם עצמכם מול מישהו חדש. תסתכלו בעיניים! לא הצידה. אם לא תסתכלי לו בעיניים, לא תקלטי את האנרגיה שלו. הגוף ישקר, הפה ישקר, האיפור, השיער, הבגדים והאוטו ישקרו – רק הנשמה אמיתית והעיניים הם החלון אליה! העיניים הם האוטוביוגרפיה שלה, בלי הגנות, בלי שידרוגים ובלי מסכות. העיניים הם הערוץ שמעביר את המידע האמיתי – זוהי העברת האינפורמציה הכי מהירה, יעילה ואמיתית – פי אלף מכל מילה שיוצאת מהפה. כשהצד השני ידבר – תתמקדו בעיניים ותגיבו לסיפור. כשאתם מדברים, דמיינו צינור אנרגטי שיוצא מהעיניים שלכם ומתחבר לעיניים שלו ושופך לשם את כל תכולתכם. 

 

ועוד דבר- תלמדו את עצמך לא לקבל החלטה מהר! היוניברס שם את הבן אדם הזה מולכם מסיבה מסויימת ולכן כל סיום מוקדם מידי של הקשר עלול לגרור אחריו עיכוב בשרשרת הקארמה שלכם. בלי שיפוטיות ובלי קבלת החלטות מהירה. תנו צ’אנס כמו שהייתם רוצים שיתנו לכם צ’אנס. תשאירו את הביקורת בבית וצאו ליהנות בלי להחליט כלום! אני חוזר- לא לשפוט! לא לעקם את הפנים או לפסול על מילה או תנועה לא במקום. 

 

אל תיבהלו אם פגשתם בן אדם לא מתאים! זאת לא אינדיקציה שאתם לא בדרך הנכונה! מי  שמגיע- נשלח אליכם ע”י היוניברס ולא יכול היה שלא להגיע. אם זה לא מתאים- אל תנתחו למה, אל תחשבו שיש כאן טעות – אין. אל תתייאשו! תתמקדו התמונה המנטלית הסופית – אתם בזוגיות בדיוק כמו שאתם רוצים וצריכים עם הבן אדם הכי נכון, מתאים וראוי עבורכם – ויש אחד כזה, הוא מחפש אתכם וזה הולך לקרות! כמו ב WAZE – תנו כתובת סופית ותהנו מהנוף! אתם בדרך אל היעד. 

 

נסיעה נעימה.

 

 

** לקביעת סשן פרטני למציאת אהבה **

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)