• YANIV FRISTER •

איך מחשבות “נוסעות” בחלל ומגשימות את עצמן.. קבלו הצצה לעולם המנטלי שמאחורי סטארט-אפ, מקומות עם “מזל” והאנרגיה של קהילות

 

המיינד – כל מיינד – כל הזמן זורק החוצה מחשבות, כמו עננים שנשלחים החוצה מהבן אדם, והם הולכים והופכים לפחות עבים ודחוסים כשהם מתרחקים ממנו. גלי המחשבה יוצאים מאיתנו כמו גלי אור או חום ושטים באֶתֶר (באוקיינוס המנטלי) כעננים, ומתערבבים עם עננים מאותו סוג, אופי ומטען. לעתים ענני המחשבה שטים למרחקים עצומים – עד לקצה השני של היקום- תלוי בדחיסות ובעוצמת השיגור מהמיינד שירה אותם. מחשבות ממוקדות, לכתובת מדויקת, יטוסו במהירות ובעוצמה ישירות לאובייקט שאליו הן נשלחו (עין רעה/ברכה). 

 

רוב האנשים מכניסים מעט מאד כוח למחשבותיהם. חשיבתם כמעט מכנית לחלוטין ולכן גלי המחשבה חלשים, רפויים ולא שטים רחוק. חשוב להדגיש- מחשבות הן דברים אמיתיים! ממש כמו אור וחום. הן שטות קדימה כעננים, צבועות בצבעים ששייכים להן- כמו גז צבוע עדין.

כשמחשבות חזקות נשלחות קדימה- הן טעונות בפראנה שמוסיפה לעוצמה ולאפקט ולמעשה מחייה את המחשבות והופכת אותן לכוח חי ואמיתי. 

 

החוק הוא כזה: כוח המחשבה תלוי בעוצמה שהמיינד שיגר אותה

 

בואו נדבר על “אנרגיה” או “תדר” במקומות מסויימים:

 

מחשבות דומות נוטות להתחבר ולהצטבר ביחד ולצבור עוד ועוד כוח. זהו היתוך. כמו מיקסר. אטמוספירת המחשבות של קהילה היא מצבור כל המחשבות של האנשים שם. אך חשוב להדגיש- למקום עצמו אין ישות משל עצמו. האטמוספירה לא נבעה מהמקום אלא מהאנשים שנמצאים שם או של אלו שהתגוררו שם בעבר. לפעמים שנים רבות אחורה. אנשים שמגיעים למקום חדש כזה- מיד מרגישים שהם “מתחברים למקום” או סולדים ממנו”- בהתאמה לקורלציה למה שהם מחזיקים בתוכם מול התדר המצרפי שם. Players can withdraw free of charge to their bank como se juega black jack en casino account. זה “הרוח של המקום”. 

 

מחשבה חזקה מצד “חושב חזק” תגבר על מחשבות חלשות חסרות תכלית מיצאו ממיינד של אנשים חלשים. הפוזיטיבי (משפיע) תמיד יגבר על הנגטיבי (מושפע). כשאדם מגיע לעיר ישנונית עם קהילה “מתה”- פעולותיו יהפכו לחסרות חיים ובהדרגה הוא יצלול ויתאים את עצמו לתדר של הקהילה. 

יש מקומות שידועים כ”חסרי מזל”, ולמרות שאדם עם כוח רצון חזק יכול להפוך ולשנות זאת, האדם הממוצע יושפע ו”יידבק” במזל הרע. יש בתים זוהרים ושמחים ובתים קרים, דוחים ועמומים. מקומות שבוצע שם רצח- נושאות אטמוספירה לא נעימה- שנבעה מהרוצח עצמו ומהנרצח ברגע הרצח. התדר בבית הכלא הוא איום ונורא לאדם הרגיש. אותו הדבר לגבי התדר ב”בתי תענוגות” ובתי חולים. 

 

חשוב לחדד – דומה מושך דומה בעולם המחשבות! הוויברציות שנשלחות החוצה עם המחשבות מתערבבות ונמשכות לוויברציות דומות מאותו סוג ודרגה. כמו עננים שנשלחים לעננים מאותו סוג. אך גם במקומות הומי-אדם, הוויברציות, מהיותן בעלות דרגות שונות ובעלות אופי שונה, יכולות להימצא במקום אחד עם עוד אלפי סוגי וויברציות שונים, כשאף ויברציה לא “נתקעת” בוויברציה לא דומה לה- בלי הפרעה. כמו גלי רדיו. 

 

כל אינדיבידואל נמשך לוויברציות שדומות לאלו שהוא מייצר ומחזיק בעצמו. כמו הוספת שמן למדורה. אדם המחזיק במחשבות איומות ימשוך לעצמו מחשבות דומות שיבואו ויישָפכו עליו כמו מפל מים. הוא הופך למגנט למחשבות מאותו סוג. ואם הוא יהפוך אותם להרגל- אלה יתגבשו וילבשו צורה לנסיבות ואירועים שיספקו לו “הזדמנויות” ואפשרויות להגשים את המחשבות שלו לכדי מציאות. מחשבות- לא רק מושכות מחשבות דומות- אלא מושכות את האינדיבידואל ישירות אל תנאים ונסיבות המחושבות היטב כך שהוא יוכל “להשתמש” בהם ולהוציא את מה שהוא מחזיק בתוכו לפועל (התפרקות קארמה)

 

תן לאדם להחזיק בתשוקות חייתיות- ולפתע, כל הטבע “קושר קשר” קונספירטיבי להוביל אותו להיכן שתשוקות אלה יסופקו. מנגד, תן לאדם להתגורר במחשבות גבוהות, ועם הזמן, באותה מידה, הוא יימשך אל תנאים והרמוניה דומים לשלו. 

 

ה”פרופלור” או המנוע שממנו המחשבות יצאו קובע את כמות הפראנה (אנרגיית החיים) שתיכנס למחשבות. מחשבות חזקות הן כמו כדור שיוצא מתותח. 

טובות או רעות, לטובתך או רעתך, נכונות או שגויות, מזיקות או מועילות- מחשבות חזקות יוצרות תמונות מנטליות שהיוניברס להוט להפגיש אותך איתן! זה הקוד של הדברים. היוניברס מגשים- אתה תחליט את מה! 

 

חברים – תוודאו היטב- מה נשלח ממכם החוצה- בייחוד אם זה חזק – כי אתם בדרך להיפגש עם המציאות הנראית לעין של אותו התדר! 

 

אותו הדבר לגבי המצאות וסטארטאפים – מחשבות “חדשניות” שיצאו ממיינד של “ממציא גאון”- אם אין לו את הכוח להוציא אותן לפועל- ימשיכו לשוט בחלל ולחפש מישהו ש”פתאום יקבל הארה”, וייקח על עצמו את המשימה. המיינד האסטרלי הקולקטיבי מפוצץ ברעיונות לא מוגשמים- ממתינים שמישהו ירים את הכפפה ויתלבש עליהם!  

 

יניב פריסטר – ריפוי מנטלי 

 

 

מוזמנים לדף העסקי שלי עם כל הפוסטים:

https://www.facebook.com/YanivFrister1

 

 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)