• YANIV FRISTER •

איך מחשבות בוראות מציאות? איך המיינד מצליח למשוך אלינו דברים? איך זה קורה מאחורי הקלעים – הנה התמצית. 

 

כבר הבנו שמיינד אחד מסוגל להשפיע על מיינד אחר אבל איך זה קורה מאחורי הקלעים? איך אנחנו מושכים אלינו אנשים ודברים? איך מה שבראנו בתוכנו משוגר החוצה מאיתנו ומדביק אלינו את מה שתואם את התדר המנטלי שלנו?

 

הרבה מורים מלמדים שכולנו מחוברים לרשת אינסופית שנמצאת בתקשורת עם כל מה שיש יודעת להעביר מצבים מנטליים, רגשות ורעיונות ממקום למקום.. אבל איך זה קורה בפועל?

 

ישנם חוטים מנטליים שמחברים בין כל המיינדים ומעבירים מידע מנטלי מאחד לשני עפ”י התאמה של התדרים ועובי החוט תלוי במרחק שביניהם – העובי יורד ככל שהמרחק גדֶל. חוטים אלה, כמו קווי טלפון, הם הערוצים שדרכם המשיכה מתקיימת! אבל צריך לחדד – התקשורת עוברת בין המיינדים של האנשים ולא בין ה”חומר” (גוף) שעוטף אותם. 

 

אותם קווים מנטליים שדרכם כוח המשיכה זורם – הם המדיום שמעביר את גלי המחשבות. איך? נורא פשוט: מחשבות (שאנחנו מאמינים להן) גורמות להתרגשות מנטלית – זה מפיק ויברציות – הוויברציות הללו מייצרות רגשות שממשיכות לאנרגיה מנטלית שמשודרת מאיתנו החוצה ליקום. 

 

כל מיינד אינדיבידואלי נמצא בתקשורת ישירה עם המיינד האוניברסלי שמחובר לכולם (כמו המים באוקיינוס שמחברות את כל הטיפות) וגם נמצא בקשר עם כל מיינד אינדיבידואלי של כל אדם אחר! למעשה – אין ניתוק בין המיינדים בדיוק כמו שכל הטיפות בים מחוברות ומעבירות אינפורמציה ע”י זרמים. המצב המנטלי שלנו משוגר מאיתנו החוצה דרך החוטים המנטליים שמתחברים אל כל מה שיש ואותו תדר מקורי ששלחנו החוצה מתחיל לחפש את המנגנון המנטלי הכי מתאים שיגיב אלינו ויבוא לפרק את המטען (להלן: חוק הדומה מושך דומה). 

 

הרבה אנשים מאמינים שהמוח עושה את החשיבה עצמה אבל זה לא נכון. המוח הוא האינסטרומנט של המיינד שבו הוא משתמש לייצר מחשבות. מחשבה היא שינוי המטריקס של המיינד. בתהליך החשיבה יש התרחבות של אנרגיה ושימוש ב”חומר” כלשהו (מנטלי) שמפיק ומכלה אנרגיה. ייצור המחשבה לא נולד במוח או במערכת העצבים – אלה הרק המכשירים שדרכם זה מיוצר ומועבר. מחשבה היא ה”מוצר” של המיינד- והמיינד הוא הכוח המכוֶון את האנרגיות הפנימיות. המדע טוען שה”חומר חושב” במקום לטעון שהמיינד משתמש בחומר, על כל צורותיו, כתשתית לייצור המחשבה. 

 

חשוב שתבינו – חוק המשיכה לא מחליט כלום! הוא רק מעביר מצבים מנטליים ומפגיש דומה עם דומה ומרחיק שונה משונה! אדם שמאמין שלא מגיע לו או שזה לא יכול לקרות עבורו – בפירוש מרים חומות בלתי עבירות סביבו, וחשוב לדייק – זה הוא שפקד על החומות הללו להתרומם! וכמו שהוא הרים אותם – כך הוא יכול להוריד אותם. 

 

איך עושים את זה? עם תשוקה! התרגשות מנטלית. מתחילים לעבוד יותר עם הדמיון ופחות עם הזיכרון. מחזיקים בתמונות המנטליות שיעוררו מהומות במיינד ויפיקו רגש חזק שימשיך לוויברציות מנטליות שייכנסו אל חוטי המשיכה ויתחילו להביא אליכם מציאות חדשה לגמרי. וזה אפשרי! הו.. כ”כ אפשרי! 

אתם ילדי האינסוף ומחזיקים בזכאות מלאה לקבל את מה שמגיע לכם! זה חקוק בחוקה של היקום! הדמיון בורא את התמונה וההתרגשות המנטלית שזה מייצר בכם נושף אותה חזק בערוצי המשיכה – אך חשוב שתבינו – אתם בסה”כ מבקשים את מה ששלכם ולכן זה קריטי שתאמינו שזה מגיע לכם.

 

יניב פריסטר – ריפוי מנטלי

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)