• YANIV FRISTER •

איך לתפוס פיקוד על התאים ולהשפיע עליהם מנטלית

כבר אמרנו – כל השרירים והאיברים הלא רצוניים כמו הלב, העורקים, הורידים, מחזור הדם- הכל נשלט ע”י המערכת הסימפתטית והמיינד האינסטינקטיבי! הכל זה נביעה/השתפכות של המיינד! המיינד בפירוש מוזג את האנרגיות שלו לתוך האיברים. 

וכל המערכת ששולטת על פעילות הגוף רגישה להשאות מהמיינד המודע שלכם + השאות מבחוץ!

אם המיינד האינסטינקטיבי בתת מודע, זה שבונה את הגוף, מושפע ע”י סוגסטיות שגורמות לו לזנוח את משימתו או לתפקד בצורה לא נכונה- באותה מידה- הוא מסוגל, ע”י סוגסטיות נכונות, לחזור לתפקוד מושלם ולתקן את כל שגיאותיו. הבנתם את זה- הבנתם הכל! עכשיו, נשאר רק למצוא את הדרכים הכי מהירות וקלות להגיע ולהשפיע על המיינד התת מודע ע”י סוגסטיה ואוטוסוגסטיה.למה? כי כמו שאדם חושב בליבו, כך הוא- פיזית! 

איך להשפיע על התאים

הרעיון הוא פשוט – לדבר בקול רם אל האיבר או החלק ה”מורד”- לתת לו פקודות כמו למחלקה או גדוד בצבא, או לקבוצת נערים מורדים בתיכון. תנו את ההוראות בסמכותיות ואסרטיביות- תאמרו לאיבר בדיוק מה אתם מצפים ממנו לעשות- ותחזרו על ההוראות האלו בעיקשות מספר פעמים. הקשה או תפיחה קלה על האיבר הבעייתי- יעזרו למשוך את תשומת ליבם של קבוצת התאים- ממש כמו שאתם מקישים על כתף של מישהו שאתם מבקשים את תשומת ליבו. 

עכשיו, חשוב שתבינו ושזה יהיה ברור- לתאים אין אוזניים והם בטח לא מבינים מילים! מה שקורה באמת זה שהפקודות הנחרצות שלכם עוזרות לכם לעצב את התמונה המנטלית שמבוטאת ע”י המילים וזאת המשמעות שמחלחלת לאיברים באמצעות תעלות העצבים ע”י המיינד האינסטינקטיבי. השפה שהתאים מבינים היא החזקת תמונה מנטלית של תפקוד נכון של האיבר וכל זה חייב להיות מגובה עם וויברציות ספוגות באמונה שזה בדיוק מה שהולך לקרות! את זה התאים בהחלט מבינים! 

אני חוזר – אפשר להשפיע על כל תא, כל שריר, כל רקמה, כל איבר בגוף עם כוח המיינד. אין חלק בגוף שאין בו מיינד וחלק במיינד שלא כפוף וצייתן למיינד המודע וההחלטי של האדם! כל אחד חייב לשים על עצמו את הדרגות ולחלק פקודות לכל החטיבות בגוף שלו. היכן שחסר – לשלוח לשם מיד אספקה חדשה של אנרגיה. היכן שהצטברו עודפים – לשלוח יחידת חילוץ שתשחרר משם את הפקק. 

יש אנשים שמחזיקים בכזה כוח על עצמם שהם בפירוש מסוגלים להשיא למיינד שלהם במודע כל מה שהם רוצים. מערכת היחסים שלהם עם הגוף שלהם היא כמו של מפקד לחייל ממושמע. ויש אנשים כ”כ חלשים, שאיבדו כל תקשורת עם הסמכות המקורית שלהם על עצמם, שויתרו על הכוח שלהם, שהתפטרו מתפקיד היו”ר על הגוף שלהם – אלה מחפשים מאסטרים אחרים שיפקדו עליהם מבחוץ! זה קורה להם וורבלית, ממבטים, פרצופים, סיטואציות וגלי מחשבות מבחוץ. עדיין, הרבה אנשים מחפשים רועה שיוביל אותם, מתחננים לאחרים שיעשו את התפקיד שניתן להם עצמם ע”י היקום. הם מוכנים לעשות הכל ולשלם כל סכום רק שמישהו אחר יעשה את העבודה!

המיינד האינסטינקטיבי נכשל בתפקידו רק כשהמאסטר שלו מודה בחולשתו ומפסיק לשמור עליו. אבל זה הפיך. על האדם להחליט שהוא מפסיק להיות מהופנט ע”י אחרים ועצמו וללבוש על עצמו אטמוספירה וויברטורית חזקה שתשמור ותגן על עצמו – מפני אחרים ומפני מחשבות לא נכונות שלו עצמו. להבין שהוא ישות עצמאית והוא תלוי רק בעצמו! כל הכוחות נמצאים רק אצלו. כל הבית מרקחת נמצא במיינד. אלוהים לא זרק אותנו לכאן שנהיה תלויים בחסדיו של אף אחד! 

**הערה – אינני רופא וכל מה שנאמר כאן מתייחס למיינד, לכוח המחשבה ולתבניות המנטליות שמנהלות אותנו, וכמובן שברמה הפרקטית, כל מחלה או ליקוי דורשים הסתכלות והתייחסות רפואית**

** לקביעת סשן לריפוי מנטלי **

 

*לבלוג עם כל הפוסטים בנושא ריפוי מנטלי*

 

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)