• YANIV FRISTER •

איך התת מודע בונה את הדיוקן של ה-אחד? מה הוא מחפש? ולמה מרבית בני הזוג שלנו דומים..

רבים מצליחים לזמן לעצמם אהבה, אך לאחר כמה שבועות בודדים נתקלים בקשיים שאיתם הם לא מצליחים להתמודד ואז הם זורקים את הבן זוג ועוברים לאחר. אבל מי שעצר רגע להתבונן על המכניקה הזאת, יגלה שהתבנית הזאת חוזרת על עצמה, ויותר מזה- אותן בעיות חוזרות על עצמן עם בני זוג שונים. מה ש”לא עבד” עם אחד, מסתבר, דומה מאד למה שלא עובד גם עם הבא אחריו..
 

למה זה קורה? למה ה”לופ” הזה לא נגמר? למה דווקא הטיפוס הזה הוא האחד שלכם? מי החליט? מי קבע? למה דווקא אותו אתם מחפשים? הרי אתם יכולים לצאת לדייט עם מישהו יותר חכם, יפה, משכיל ועשיר והוא לא יזיז לכם אף רהיט בלב. למה זה ככה?

 

את התת מודע לא מעניין השכלה, מראה חיצוני, משיכה מינית, גובה או משקל! הוא מתעניין בדבר אחד- להבריא אותנו מנזקי הילדוּת שלנו! לרפא אותנו ולהחזיר לנו את תחושת השלמות שאיתה נולדנו מהרחם.

איך הוא עושה את זה?

כבר אמרנו, אנחנו בוחרים בני זוג שמחזיקים בתכונות החיוביות והשליליות של מי שגידל אותנו. לא רק של ההורים אלא גם המטפלת, הסבא וסבתא והאחים. כל מי שהיינו חשופים אליו ושנחשב לדמות משמעותית עבורנו בילדות. תת המודע שלנו הקליט במשך הילדות תגובות של אמא ואבא, מחוות, כעסים, ניהול מריבות, ברוגזים, התלהבות, התנהגות בחברה, ניהול לחצים, התמודדות עם משברים, עם פחד, כעס, הליכות ונימוסים, ועוד ועוד פרמטרים שיצרו DataBase אינסופי מכל קשת התכונות האפשריות של מי שהיה קרוב אלינו.

כל אחד מחפש “טיפוס” מסוים. מישהו שנכון, מתאים ומדויק לו. מישהו, שרק הוא, מחזיק בתרופה שלנו. נפצענו – והוא הרופא. הוא המנעולן. רק לו- יש את כל המפתחות למנעולים שננעלו אצלנו.

 

ממה מורכב ה”אחד”? ומה בדיוק תת המודע מחפש?

 

את החלקים שדיכאנו בעצמנו. תכונות, דחפים, יצרים שבשביל להתקבל בחברה ובמסגרת המשפחתית- נאלצנו להדחיק ולסרס אותם. אנחנו יודעים שהם קיימים אך זה נסתר מהסביבה שלנו ואנחנו מחפשים מישהו שיקבל, יכיל ויאהב את החלקים האלה אצלנו.

בנוסף, בילדוּת, יש חלקים אצלנו שקברנו והעלמנו- לא רק מהסביבה- אלא גם מעצמנו. כבר שכחנו שהם חלק מאיתנו. איבדנו קשר איתם. זוהי אנרגיה, התנהגות, כישרון, נטייה, מין, תחום עניין, אהבה מסוימת- מָשהו שספג ביקורת ונבלם! משהו, שהפידבקים עליו יצרו כזה שוֹק- ש”התקבלה החלטה” להעלים את זה לעד.. אנחנו מחפשים מישהו שיוציא את זה החוצה! שהדבר הזה- יהיה בטוח לידו. שיכיל ויקבל את זה. שיאהב את זה. שיעזור לנו ויעודד אותנו להוציא את זה ממרתפיי המיינד. אי שם בעבר, מישהו משמעותי עבורנו- כָּלָא ואזק את המָשהו הזה והכניס אותו לשבי. (זאת תחושת ה”חופש” בהתאהבות.. זה המשהו הזה שמשתחרר מהכלא).

חלק נוסף הוא אותם חלקים (שליליים) אצלנו שאנחנו לא מסוגלים להודות שיש לנו אותם אך הסביבה יודעת היטב עליהם. בד”כ, אלו התכונות השליליות שלא סבלנו אצל הורינו אך הם נדבקו אלינו והפכו לחלק מאיתנו אך אנחנו לא מוכנים להודות שיש לנו אותם. באופן אירוני, אלה החלקים שההורים שלנו לא אוהבים אצלנו..

 

חלק נוסף הוא המסכות והתחפושות שנאלצנו לשים על עצמנו במהלך הילדות.. כל אחד פיתח “אני חדש” לא מקורי ולא אותנטי כדי להתמודד עם “ההפסדים” שנגרמו לו כתוצאה מכריתת חלקי האישיות שהוא נאלץ לקבור. אלו טלאים שנועדו לסתום את החורים.

אנחנו מחפשים מישהו שיהיה דומה להורים שלנו ויעניק לנו את מה שהם נכשלו לתת לנו. שיהיה דומה אבל שיסכים לתת לנו את מה שהם לא הסכימו. שיוכל לפגוע בנו- ושלא יפגע.

שיזהה שמשהו קבור אצלנו וירצה שנוציא את זה החוצה. יותר מזה- שיעזור לנו להוציא מהכלא חלקים מעצמנו שלא קיבלו ביטוי והכרה. שיעודד אותנו לחזור לעצמנו. שיחזיר אותנו הביתה! לעצמנו. שיהיו לו את התכונות הטובות שכ”כ אהבנו את הורינו + תכונות שלנו, שמכורח הנסיבות- לא קיבלו ביטוי.

שיהיו לו את התכונות השליליות של הורינו שנדבקו אח”כ אלינו. (אח”כ, בשלב הריבים והמאבקים, אנחנו נגנה ונאשים את התכונות השליליות האלה בדיוק כפי שהאשמנו את הורינו).

 

כל אלה חלקים בפזל שמרכיבים את ה”אחד” וככל שמידת ההתאמה בינו לבין התכונות שהתת מודע מחפש (התכונות ש”תקעו” אתכם)- הכי קרובה- כך עוצמת ההתאהבות תהיה חזקה יותר.

אבל נשאלת השאלה: האם אנחנו נדע להתמודד, לשמור ולהחזיק ב”אחד” אחרי שנמצא אותו? האם נזכה לעבור מאהבה רומנטית לאהבה אמיתית? האם אנחנו מחויבים לרפא גם אותו ולהעניק לו את כל מה שהוא צריך וחייב? האם אנחנו מוכנים לזוגיות.. ?

 

מוזמנים לקבוצה שלנו: “האקדמיה למציאת אהבה”:

אולי יכול לעניין אותך ..

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

התדר שלכם – זה הפקטור הכי קריטי בזימון זוגיות. 

מיני קורס של איפוס תודעה. אנרגיות של ווינרים! מוטיבציה מטורפת שתחסל לחלוטין כל צל של ספק פנימי. שליטה מנטלית, דיבור פנימי חיובי, תכנות מחדש של המיינד ואיך לשתול בתת מודע מידע נכון ותמונות מנטליות פרודוקטיביות.

זה הקורס הכי נמכר שלי – אל תפספסו!

קורס נדיר ויוצא דופן שלוקח את נושא מציאת אהבה לרמות הכי גבוהות שאפשר!

בודדים יודעים לעשות זימון זוגיות עם הנשמה

בואו לעלות שלב בזימונים שלכם ולגרום לנשמה שלכם לשתף אתכם פעולה ולאחד אתכם עם הנשמה התאומה שלכם.

*הערה – זה קורס רוחני למתקדמים שרוצים לעלות שלב בזימונים שלה  

המדריך הזה שונה. הוא לא בא לעזור לך למצוא אהבה.

הוא לא בא ללמד אותך לעשות מניפולציות זולות והוא ממש לא בא להחזיר לך את האקס!

הוא בא לעזור לך BIG TIME להפסיק להפריע לאהבה החדשה שלך להגיע אלייך – וזה יקרה רק כשתחליטי שאת מסכימה לשחרר ולהתקדם הלאה.

הקורס הזה מאסטרפיס בזימון זוגיות!

כל התורה מוגשת לכם עם כפית לפה איך למגנט את הבן אדם הנכון והמדויק עם חיוך על הפנים ומקסימום הצלחה

זימון זוגיות זו אומנות! בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

עם מי לצאת ועם מי זה בזבוז זמן
באיזו גישה לצאת, איך לבוא במיינדסט הנכון – מקסימום אותנטיות וניפוח שווי וערך עצמי, שיח פנימי בתוך הדייט – איך לייצר חיבור ולתת צ’אנס אמיתי –
כלים פרקטיים ומנטליים איך עושים את זה נכון – לפני הדייט, בדייט עצמו ואחרי הדייט.
הגיע הזמן ל”דייט הראשון” האחרון שלך

אין שום דבר מיסטי או על טבעי בהתעשרות! כל אחד, עם מספיק כוח רצון וידע אמיתי – מסוגל וצריך להתעשר ולהרוויח הרבה יותר ממה שהוא חולם!

כל החוקים מאחורי עולם השפע והכסף מוגשים לכם עם כפית לפה – רק להפשיל שרוולים ולהתחיל להפעיל אותם עבורכם!

אחד הקורסים הכי חזקים שלי! תתכוננו לקורס יוצא דופן – הגיע הזמן להוציא גרסה חדשה שלך!

בואו ללמוד איך ללחוץ על כל הכפתורים שיוציאו את ההכי טוב, הכי גבוה והכי חזק שלכם החוצה! 
כי כמו שנכביתם בעבר – ככה אתם יכולים וצריכים להידלק מחדש.
 
איך עושים את זה? תשאירו את זה לי..

חוקי המשיכה של היקום –
זו ההשכלה הכי שווה שאפשר לרכוש בחיים האלה.
העדויות בכל פינה ובכל תחום,
שאפשר להשפיע ולשנות את המציאות!

בגיע הזמן ללמוד איך לברוא לעצמכם (בעצמכם) את החיים בדיוק כמו שאתם רוצים, להשפיע על הגורל ולגרום ליקום להגיב אליכם.

החלק המנטלי זה הפקטור הכי חשוב בירידה במשקל
את זה תשאירי לי!
 

דיאטה לא עוזרת לך. גם לא לספור קלוריות. גם לא לקנות בגדים יותר רחבים. 

זה המיינדסט שצריך שינוי – וזה בדיוק מה שהקורס הזה עושה!

בואו ללמוד את כל התורה – איך לרפא את עצמכם ממחלות וליקויים פיזיים! ידע עתיק סוף סוף נגיש וארוז נכון ופשוט בשביל ללמד אתכם איך מחלות נגרמות ואיך להפעיל את המיינד בשביל להפסיק אותן. כל אחד יכול וצריך לרפא את עצמו מכל מחלה שניתנת לריפוי בלי תרופות – רק עם כוח המיינד!

בואו ללמוד איך להפסיק להפריע לזה לקרות ולהתחיל למשוך אליכם את הבן אדם המדויק לכם! 

 כל התורה מאחורי נטרול חסימות וזימון זוגיות נכונה נכונה ואפקטיבית. 

הקורס הכי נמכר בארץ למציאת אהבה!
אינספור המלצות וסיפורי הצלחה 

את מי תת המודע שלך מחפש, למי את נמשכת ולמה דווקא אליו? איך זה קשור לבית שממנו הגעת? למה את מושכת טיפוסים לא מדויקים? למה התת מודע חוסם לך ואיך לנטרל את זה אחת ולתמיד – מומלץ!!

הדרכה בזום ללא עלות

מספר המקומות מוגבל – צריך לשריין מקום (חינם)